• Anonym
    Äldre 2 Jan 00:22
    193623 visningar
    572 svar
    +2
    572
    193623

    Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

    Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

    Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

    Detta är fortsättningstråd för ...

    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Anonym (lyckl­ig)
    Äldre 2 Apr 18:51

    Anonym (as kåt) skrev 2008-04-02 15:35:53 följande:


    jag skulle vilja ligga under min kille( som 69 ) fast han står på alla 4.. så slickar jag honom i anus och runkar honom samtidigt som han pillar på mig o jag hör honom stöna.... fast det vågar jag nog aldrig säga till nån....
    det har min tjej gjort på mej några gånger det var grymt skönt
    jag tycker att du kan överaska honom lr prova att slicka där lite försiktigt om du tex slickar hans pung så kan du väl gå ner lite, då märker du om han gillar det
  • Anonym (me)
    Äldre 2 Apr 22:42

    Killar i rullstol. Har länge velat prova att ha sex med nån rullstolsburen, men vet faktiskt inte varför. Kan vara för att jag tidigare var ruggit tänd på en kille i stol men inte vågade säga nåt till honom.

  • Anonym (hihi (21))
    Äldre 2 Apr 22:43
    Veizades skrev 2008-04-02 10:38:56 följande:
    Anonym (hihi (21)) skrev 2008-03-27 21:06:13 följande: jag tror nog du menar fashioncorepojkar=) (en länk www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=339197)
    Åhå, är det så dom kallar sig?
  • Äldre 2 Apr 23:18

    Anonym (as kåt) skrev 2008-04-02 15:35:53 följande:


    jag skulle vilja ligga under min kille( som 69 ) fast han står på alla 4.. så slickar jag honom i anus och runkar honom samtidigt som han pillar på mig o jag hör honom stöna.... fast det vågar jag nog aldrig säga till nån....
    Hur når man att slick så när man ligger underst?
  • Veizad­es
    Äldre 3 Apr 10:19

    Anonym (ung tjej) skrev 2008-04-02 15:48:10 följande:


    jajustja, glömde att skriva att jag tänker att jag liftar med lastbilschauffören och att han våldtar mig brutalt. (obs fantasi)
    den fantasin har jag också haft
  • Veizad­es
    Äldre 3 Apr 10:20

    Anonym (hihi (21)) skrev 2008-04-02 22:43:41 följande:


    Åhå, är det så dom kallar sig?
    Förlåt att jag påpekade det, man låtere så gnällig, men jag stör mig så på när folk säger emo och pratar om utseende på andra människor=)
    SOrry för OT
  • Anonym ((K6))
    Äldre 3 Apr 10:29
    Anonym (as kåt) skrev 2008-04-02 15:35:53 följande:
    jag skulle vilja ligga under min kille( som 69 ) fast han står på alla 4.. så slickar jag honom i anus och runkar honom samtidigt som han pillar på mig o jag hör honom stöna.... fast det vågar jag nog aldrig säga till nån....
    Läckert!
    En variant som jag skulle vilja med min tjej...med ett annat par 69 med tjejen över mig andra tjejen slickar mig bak och andra killen sätter på min tjej rakt över mitt ansikte
  • Anonym (P)
    Äldre 3 Apr 10:42
    +1

    jag skulle vilja bli påsatt av flera killar samtidigt, dubbelmackad. Unga, välutrustade killar som tog mig brutalt, de får gära binda fast mig. de ska vara bisexuella och även vilja ha sex med varandra medan jag tittar på och leker med mig själv och en dildo alla skulle få spruta i mig, i alla hål. jag är singel men hur enkelt är det att hitta någon som ställer upp på detta i en liten stad? hade gärna förverkligat fantasin, hehe.

    något jag aldrig skulle tala om för någon bekant är att jag tänder på incest, djursex och sex mellan yngre tjejer och äldre män. incest och djursex är dock något jag aldrig skulle vilja förverkliga, det är bara upphetsande i tankarnas värld.

  • Anonym (fcuk)
    Äldre 3 Apr 11:07

    Anonym (P) skrev 2008-04-03 10:42:16 följande:


    jag skulle vilja bli påsatt av flera killar samtidigt, dubbelmackad. Unga, välutrustade killar som tog mig brutalt, de får gära binda fast mig. de ska vara bisexuella och även vilja ha sex med varandra medan jag tittar på och leker med mig själv och en dildo alla skulle få spruta i mig, i alla hål. jag är singel men hur enkelt är det att hitta någon som ställer upp på detta i en liten stad? hade gärna förverkligat fantasin, hehe. något jag aldrig skulle tala om för någon bekant är att jag tänder på incest, djursex och sex mellan yngre tjejer och äldre män. incest och djursex är dock något jag aldrig skulle vilja förverkliga, det är bara upphetsande i tankarnas värld.
    Kanske något för dig:

    www.oldje.com
  • Anonym (hihi (21))
    Äldre 3 Apr 15:07
    Veizades skrev 2008-04-03 10:20:13 följande:
    Anonym (hihi (21)) skrev 2008-04-02 22:43:41 följande: Förlåt att jag påpekade det, man låtere så gnällig, men jag stör mig så på när folk säger emo och pratar om utseende på andra människor=) SOrry för OT
    Jag visste inte ens att jag hade kallat dom för emo.. hmm :/
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två