• Anonym
    Äldre 2 Jan 00:22
    193593 visningar
    572 svar
    +2
    572
    193593

    Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två

    Vad tänder du på som du aldrig skulle vilja berätta för någon?
    Kom igen nu...."hemliga" fantasier...

    Jag kan börja.....
    Äldre män/gubbar som blir superkåta av att jag är så mkt yngre..

    Detta är fortsättningstråd för ...

    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m25529998.html

  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två
  • Äldre 3 Apr 15:11
    +1

    Skulle vilja prova Dp med två killar, men tror inte att min pojkvän är redo att dela med sig....ta honom analt med strapon är an anan favorit jag inte vågat fråga honom om än.

  • Äldre 3 Apr 19:26

    Oj nu har jag läst igenom alla 52 sidor och gud va mkt trevligt och annats smått och gått det finns.

    Hm vad har jag för fantasier själv då?

    Att bli väckt av att en tjej suger av mig (gärna framtida flickvän/fru).

    Att möta upp en okänd kvinna enbart för sex gärna äldre typ 40-årsåldern göra allt hon vill och sedan gå därifrån med ett leende på läpparna :) Gärna gift oxå, med gubben på affärsresa! :)

    Samt trekant eller parbyte, ska bara skaffa någon att byta bort först ;)

  • Anonym (ooo)
    Äldre 3 Apr 21:20

    Anonym (me) skrev 2008-04-02 22:42:38 följande:


    Killar i rullstol. Har länge velat prova att ha sex med nån rullstolsburen, men vet faktiskt inte varför. Kan vara för att jag tidigare var ruggit tänd på en kille i stol men inte vågade säga nåt till honom.
    Har jag haft!! Underbart! Man kan hitta på både det ena o det andra!
  • Anonym (Zessa­n)
    Äldre 3 Apr 21:46
    +1

    Har läst massor här nu och borde kanske lägga in vad jag tänder på...
    Fast det är ganska så mycket så jag tar några av dom...:


    *Bli dominerad är helt underbart, smäll till mig på rumpan så är jag din!
    *3kant!! Jag är så sjukt sugen på att få med en kille till som sätter på mig!! Har till och med öppnat en sida på en sex sajt för att hitta rätt kille!
    *Ha sex med en tjej, vet inte vad det är men att bli förförd av en tjej verkar helt underbart!


    *Älskar när min man sätter fast mig i sängen med handojjorna och sätter på ögonbindeln... och sen fistar mig... smärtan som kommer är så skön att jag blir helt vild!! Tur att jag sitter fast! Ja den saken går nog under dominans skulle jag tro

    Ja det är några av dom saker jag går igång på... finns ju inget jag inte säger högt, min man vet allt och gör vad han kan för att göra mig lycklig!

  • Anonym (Ijvk)
    Sun 23 Jun 2019 23:09

    Inget.

  • Nordli­ge
    Mon 24 Jun 2019 10:48

    Ha oskyddat sex med en ung tjej som njuter av känslan och risken att kunna bli gravid utan krav.


    PM gillas. Kåt glad och tacksam.
  • Anonym (strum­pbyxor­)
    Mon 24 Jun 2019 11:50

    Att bli avrunkad/sugen av en tjej när jag är kldd som en liten flicka med kort kilt och röda kalasbyxor! Jag är ofta klädd så när jag runkar....

  • Anonym (Norrl­änning­)
    Mon 24 Jun 2019 11:57

    Oj. Man blev ju riktigt till sig av alla texter.9...

    Jag har ett ganska "vaniljigt" förhållande men ibland fantiserar jag om att åter försöka krydda till det mer med frun.

    Hon står i toaletten och sminkar sig för att gå på stan. Hon har på sig en sådan där tunn, blommig sommarklänning. Sexig som bara den. Ville gå in, låsa dörren bakom mig och föra fingret mot munnen och hyscha. Hon ser förvånad ut. Jag tar tag i hennes långa hår och trycker ned hennes huvud mot tvättfatet så att hennes rumpa kommer upp. Säger "puta lite" och drar upp klänningen och drar ned hennes stringtrosor. Håller fortfarande tag i hennes hår och huvudet lite åt sidan när jag drar ned mina byxor. Stoppar in min k*k och bara kör. Hårt. Hon är våt och vi båda kommer snabbt. Sedan släpper jag taget, släpper ned klänningen, drar upp mina byxor och knäpper gylfen. Går ut utan att säga mer. Stänger dörren bakom mig. Hör att hon låser dörren efter mig och sätter sig ned på toastolen... Barnen sitter i köket och vet inget....

    Tyvärr förblir nog detta bara en fantasi... Min fru är nog inte på.

  • Anonym (L)
    Sat 29 Jun 2019 09:35

    Att jag blir så sjukt sugen på kuk ibland

  • Anonym (Norrl­änning­)
    Sat 29 Jun 2019 10:11
    Anonym (L) skrev 2019-06-29 09:35:05 följande:

    Att jag blir så sjukt sugen på kuk ibland


    ????
Svar på tråden Vad tänder du på som du inte skulle vilja säga högt???? del två