• Anonym
    Äldre 28 Apr 12:35
    39691 visningar
    70 svar
    70
    39691

    En fråga om amfetamin...

    Hej!

    Är det någon som vet hur länge det syns på drogtest i fall man har tagit amfetamin? I fall det är några dagar eller veckor som det syns?
    Det skulle vara jätte snällt om någon kunde svara, som har någon aning om hur det är?
    Min pojkvän är absolut ingen missbrukare, men nu har han blivit tvingad till att göra drogtest, jag tror han kan ha tagit amfetamin för några dagar sedan, men inte idag eller igår, tror ni att det kommer synas då när han gör drogtestet? Känner mig lite orolig över honom.. =(

  • Svar på tråden En fråga om amfetamin...
  • Loovel­y
    Äldre 28 Apr 12:38
    #0

    ok, även om man ätit och druckit jätte lite...?

  • Cyberm­um
    Äldre 28 Apr 12:39
    #0

    Kan visst synas om man tagit för någon dag sen...
    Det går ur kroppen väldigt fort, men gäller det bara dagar så kan ju alltid finnas kvar, droger lagras i hår väldigt länge...

    Bästa rådet, be killen låta bli amfetminet!

  • Äldre 28 Apr 12:40
    #0

    tror det går ur på 1 vecka iaf.

    han kan ju alltid pröva att dricka mycket vatten innan testet så att urinen späds ut(vet inte om det funkar bättre)

  • therre
    Äldre 28 Apr 12:43
    #0

    har jag helt fel, men brukar inte droger synas ganska länge i urinet och spår av det finns kvar rätt länge i blodet?

  • Cyberm­um
    Äldre 28 Apr 12:45
    #0

    Therre, Hellt rätt!

  • Emilia­s Mamma
    Äldre 28 Apr 12:45
    #0

    Det tar minst 3 dygn innan det går ur kroppen!!!!!

  • Loovel­y
    Äldre 28 Apr 12:46
    #0

    Det är urinprov som dom ska göra, och han tog amfetamin för 2 dygn sen, eftersom han inte ätit eller druckit alls mycket så tänker jag att det finns en stor risk att det kommer synas.. men jag hoppas inte det gör det....

  • anne82
    Äldre 28 Apr 12:49
    #0

    brukar det inte bli blodprov om något misstänks?
    vid rattefyllerier,osv???
    ingen aning om hur länge det stannar i blodet,men TROR att det stannar ett tag,nån dag.
    har kollat på tv program där missbrukare få gå på tester då dom försökt sluta,ricki lake tex.och då kan det ju inte handla om gårdagen bara,det måste ju synas längre.annars är det ju ingen ide att ta tester ens..

  • Sterne­ntier
    Äldre 28 Apr 12:50
    #0

    the Good Drugs Guide säger såhär: Amphetamines can be detected in the urine up to 48-72 hours after use. Methamphetamine 48-96 hours.

  • anne82
    Äldre 28 Apr 12:50
    #0

    varför skydda han och hoppas att det inte ska synas?
    är det inte bättre att han får ta konsekvenserna vad det nu kan tänkas handla om..

Svar på tråden En fråga om amfetamin...