• Anonym (Otrol­igt)
    Äldre 15 Jan 01:46
    22322 visningar
    173 svar
    173
    22322

    Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?

    Idag hade jag fått ett paket med posten, öppnade det nyfiket och hittade ett paket med blöjor för vuxna däri, jättestora jättetjocka, med "babymotiv på".

    Fattade ingenting. Kollade sedan upp adressen på internet och inser att någon betalat över trehundra kronor för att beställa dessa förödmjukande attiraljer till mig. Från Holland???

    Kolla hur dom ser ut: www.dldirect.eu/index.php

    Tänker igenom hela min bekantskapskrets men kan inte komma på någon med sådan "humor". Undrar om det är pojkvännen som har kinky lustar och vill "hinta men han nekade fast han sa att han gärna ville se hur jag såg ut. Någon på jobbet?

    Jag fattar ingenting.

  • Svar på tråden Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?
  • Anonym (Otrol­igt) Trådstartaren
    Äldre 20 Feb 09:45
    Pennan87 skrev 2008-02-18 13:34:27 följande:
    Coolt! :) Om du inte vill ha dom TS tar jag gärna dom :D :D Jag ÄLSKAR blöjor å ha på mig!
    *S* Nä du får köpa egna... Min man är som tokig i mig nuförtiden.
  • Anonym (åh)
    Äldre 20 Feb 14:51

    Du är så jäkla cool

    Anonym (Otroligt) skrev 2008-02-20 09:45:33 följande:


    *S* Nä du får köpa egna... Min man är som tokig i mig nuförtiden.
  • Anonym (Otrol­igt) Trådstartaren
    Äldre 23 Feb 14:46

    Anonym (åh) skrev 2008-02-20 14:51:37 följande:


    Du är så jäkla cool Anonym (Otroligt) skrev 2008-02-20 09:45:33 följande:
    *S* Jag tackar, men så cool är jag inte. Men jag gillar att leka.
  • Anonym (Ooops­)
    Äldre 23 Feb 15:46

    jag tycker du ska skratta åt det hela bara, någon har uppenbearligen inte bättre saker för sig! Om din sambo tände på sådant borde han väl ha berättat det? Eller varför inte fråga?

  • Anonym (manli­gt)
    Äldre 23 Feb 19:25

    Anonym (Ooops) skrev 2008-02-23 15:46:55 följande:


    jag tycker du ska skratta åt det hela bara, någon har uppenbearligen inte bättre saker för sig! Om din sambo tände på sådant borde han väl ha berättat det? Eller varför inte fråga?
    Alltså, dom har rett ut det där redan... Det var sambon som köpt blöjpaketet.
  • Anonym (gulli­gt)
    Äldre 26 Feb 02:17

    Hallå, tell us more! Har du ankisar också?

  • Äldre 26 Feb 05:12

    haha.. Fan vad skön du är!!
    Jag vete fan om jag skulle satt på mig en blöja.. eller jo, jag kanske skulle ha gjort det för min sambos skull, men jag skulle ha brytit ihop i en hysterisk skrattattack och då skulle han bli sur och jag skulle skratta ännu mera och.. ja.. ni fattar va.. Stackars min älskling.. hoppas han inte har några dolda önskningar som han inte vågar visa för sin lätt-skrattade sambo..

  • Äldre 26 Feb 05:14
    Pennan87 skrev 2008-02-18 13:34:27 följande:
    Coolt! :) Om du inte vill ha dom TS tar jag gärna dom :D :D Jag ÄLSKAR blöjor å ha på mig!
    Såg att du jobbar med barn.. då kan ju du och kidsen liksom tulta omkring i era blöjor samtidigt. Vad pedagogiskt!
  • Anonym
    Äldre 26 Feb 09:46
    LykkeLee skrev 2008-02-26 05:14:02 följande:
    Såg att du jobbar med barn.. då kan ju du och kidsen liksom tulta omkring i era blöjor samtidigt. Vad pedagogiskt!
    Nah, ska man nog inte blanda ihop med barn...
  • sabina­67
    Äldre 27 Feb 11:25
    Anonym skrev 2008-02-26 09:46:24 följande:
    Nah, ska man nog inte blanda ihop med barn...
    Den som är abdl eller infantilist vet själv att det inte ska blands ihop med barn. Min man gillar blöjor men han är mycket vuxen.
  • Anonym (gulli­gt)
    Äldre 28 Feb 18:34
    LykkeLee skrev 2008-02-26 05:14:02 följande:
    Såg att du jobbar med barn.. då kan ju du och kidsen liksom tulta omkring i era blöjor samtidigt. Vad pedagogiskt!
    way cool girl! Och prutta lite också. *S*
  • Anonym (Otrol­igt)
    Äldre 4 Mar 11:56

    Anonym (gulligt) skrev 2008-02-28 18:34:37 följande:


    way cool girl! Och prutta lite också. *S*
    Det där var lite väl...
  • Anonym
    Äldre 4 Mar 14:43

    Roligast problemet på FL?

Svar på tråden Vem skickar vuxenblöjor hem till mig?