• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • Venezuela

    Catnap: Åååh, lider med dig *kram*

    Verkar ha varit mkt skapande i helgen, så nu är det nog snart dags för en liten bloggrundaFlört Jag har också uppdaterat min blogg och blir alltid lika glad för ett litet besök...


  • pylle

    opps skrev med fel användare, det var alltså jag som skrev det innan, råka vara inne på helt fel användare den skulle jag ju ha plocat bort för evigheter sen så nu är det gjort


    lillamini skrev 2008-02-10 21:29:44 följande:
    åå jag har en ny lo i min blogg, eller det är en dubbel viket det var hur längesen som helst som jag gjorde. www.pylle-pylle.blogspot.com
  • jakthustru

    Hej allihop,
    sorry att jag inte rapporterat om mitt Sa-besök tidigare men det är eg inte så mycket att skryta om...
    jag tog upp det lite snyggt att det måste varit ett svårt val mm och att det snackades en del om "riggat" och "uppgjort" och då datte hon sig i försvarsposition och vände alla taggar utåt. jag kände att det nte va lönt o tjafsa eftersom var så agressiv så jag la ner det... Hon tyckte att det va dåligt av alla de (vi) som påstod att det skulle vara annat än en slump att det blev som det blev, men tyvärr e jag mer övertygad om det nu, än innan...

    Var på scrapträff hos scrapmom igår och det var sååå roligt. Andrea, du e underbar! Jag fick gjort 7 layouer, stansat rätt många titlar till kommande projekt och snackat massor och druckit muchos för mycket kaffe =) Det enda som saknades var vinet, men så blir det när man har 7mil att köra...

    Var på Lions loppis här i byn imorse. Sjukt mycket folk som tryckte på portarna innan det öppnade och värre blev det... Shoppade för 220 kronor och för det fick jag; fyra underbara kaffekoppar med fat från mariehult, två kristallvinglas a la grande och en stor vacker gammal mörk skänk. Alltså för 220 kronor LÖVELY!
    Jag bevittnade ett slagsmål mellan en tokig snattare (som visar sig vara en av de vi alltid ser på div antikmarknader som står o säljer...) och en utlänningsföraktande Lionssnubbe
    SAMT
    hjälpa en liten kille att återfinna sin pappa (ställde mig o skrek ut efter pappan på pojkens begäran) efter lite lugnande småprat med barnet insåg jag att de inte bestämt något ifall de kom ifrn varann och utan skrikassistans kunde det ta låååång tid ibland så mycket folk...'

    Oj, så mycket att säga... ska faktiskt uppdatera bloggen imorgon när fotoljuset återkommer =)

  • Marajjah
    jakthustru skrev 2008-02-10 22:57:30 följande:
    Hej allihop,sorry att jag inte rapporterat om mitt Sa-besök tidigare men det är eg inte så mycket att skryta om...jag tog upp det lite snyggt att det måste varit ett svårt val mm och att det snackades en del om "riggat" och "uppgjort" och då datte hon sig i försvarsposition och vände alla taggar utåt. jag kände att det nte va lönt o tjafsa eftersom var så agressiv så jag la ner det... Hon tyckte att det va dåligt av alla de (vi) som påstod att det skulle vara annat än en slump att det blev som det blev, men tyvärr e jag mer övertygad om det nu, än innan...
    Ja, nu låter det ju än värre. Men, nu är det ju lika bra att lämna den historien bakom oss. Jag har iaf glömt att jag sökte nästan.
  • jakthustru

    scrapbooknook alltså... Webbadress, jag kommer bara in på en massa skumma sidor, där man beställer månadspaket för ca160-180kr per månad...

Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket