• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • floowermail

    Hej hej! SasSa här, lääänge sen sist. Har kikat in någongång men inte varit så aktiv. Men nu vart den en söt vän med klös som frågade efter mig Tack .
    Så otroligt bra det går för alla träsktroll! Grattis till publiceringar, födelsedagar, vinster ja allihop!!

    Ingen som vet någon skojig tävling?? Kort eller lo spelar ingen roll. Har sett Hobbyhuset´s och Scrapbookbutikens.

  • Jen 82

    *Vinkar* Kul å se dig här igen!
    Den här tävligen sitter jag och klurar på scraputmaningen.blogg.se/1205238610_psktvling.html


    floowermail skrev 2008-03-12 11:42:16 följande:
    Hej hej! SasSa här, lääänge sen sist. Har kikat in någongång men inte varit så aktiv. Men nu vart den en söt vän med klös som frågade efter mig Tack. Så otroligt bra det går för alla träsktroll! Grattis till publiceringar, födelsedagar, vinster ja allihop!! Ingen som vet någon skojig tävling?? Kort eller lo spelar ingen roll. Har sett Hobbyhuset´s och Scrapbookbutikens.
  • Venezuela

    Heeej SasSa! Så sent som igår tänkte jag på att det var ett tag sedan jag såg till dig. Blev glad över att se ditt namn igen! Själv har jag lite dåligt med pysseltid just nu, men det blir väl bättre förhoppningsvis...


  • fräs
    Venezuela skrev 2008-03-12 14:16:03 följande:
    Heeej SasSa! Så sent som igår tänkte jag på att det var ett tag sedan jag såg till dig. Blev glad över att se ditt namn igen! Själv har jag lite dåligt med pysseltid just nu, men det blir väl bättre förhoppningsvis...
    Jag blev också glad över att se ditt namn igen SaSsa! Eller floower kanske man ska säga. Aah- jag lär mig aldrig heller vilket S som ska vara stor eller litet.. eller hur det nu är. Come back soon again!!!!

    Förresten- det va kul att se lady D!!också... jag filar på mina bokmärken just nu...

    Roha- jag tyckte din bubbelplast-stämpling var alldeles lysande.
Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket