• Lou
    Äldre 30 Apr 10:39
    31422 visningar
    293 svar
    293
    31422

    McLeods Döttrar

    McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

    ~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

    Ordet är fritt!

  • Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Lou
    Äldre 30 Apr 10:44
    #0

    Välkomna in alla McLeods Döttrar tittare

    I tråden "serier av alla de slag" pratas det en hel del om McLeods Döttrar och jag kastade ut en fråga om att starta upp en egen tråd och intresssa fanns så.... here we go

  • Setta
    Äldre 30 Apr 11:03
    #0

    Gött... vad trevligt, nu kan vi gå in här o snacka av oss efter vart avsnitt...

    Avsnittet i går var jättebra... jag grät så jag höll på att dö....
    De är så fina Tess o Claire....

  • Jahaja
    Äldre 30 Apr 15:18
    #0

    hmm.. jag tror nog jag såg liitegrann av gårdagens faktiskt.. .. Hejja Lou Vilken bra tråd!! *fliiin*

  • adrena­lin
    Äldre 30 Apr 15:21
    #0

    jag tittar nästan aldrig på mcleods döttrar utan har det på i bakgrunden.
    har lärt mig ungefär vad de olika rollerna innebär. Tex att den där med barn oftast är envis och sur :)

  • swedek­arin
    Äldre 30 Apr 17:13
    #0

    Jag grät också! Värre lär det bli! De är riktigt söta mot varandra de systrarna. Blir nästan lite avis, önskar mig en syster a la McLeod.

  • Jossan
    Äldre 30 Apr 17:23
    #0

    jag älskar den serien.. önskar min syster vore lite mer mcleod aktig


    kram J

  • Äldre 30 Apr 17:26
    #0

    Det är min nya favoritserie!!
    Tyvärr missade jag gårdagens avsnitt, så ni får gärna uppdatera mig =)

    När de började sända serien för några månaders sedan så gifte sig ju Tess med en kille och nu ska hon gifta sig med veterinären?! Jag fattar inte detta... Är det så att de visade en buit av en nyare sesång och sedan när serien blev populär så hoppade de tillbaka till början av den? Eller hur fungerar det???

  • Lou
    Äldre 30 Apr 17:50
    #0

    Underbart att se så många som kollar på denna serien & framför allt att ni hittar till tråden

    Kort resumé av FREDAGENS AVSNITT:*

    Tess kände en knöl i bröstet. Claire kom hem tidigare från staden tillsammans med Alex och Bom. Hon stöttar Tess så mkt hon kan och de beställde en läkartid. Vid undersökningen var Claire med Tess. Tess har inte berättat det för sin fästmna, den dode veterinären utan vill hålla det för sig själv. Nick (theter han va? Alex bror) försa sig för vet och han stid och väntade på Tess då honkom från undersökningen. Han var upprörd och gick från henne. Tess fick berätta för honom att hon hittat en knöl och inte ville berätta för honom.
    Telefonsamtal som informerade Tess om att hon ska in på biopsi (där de tar ut celler för att kolla).

    Någon annan som vill fylla i det jag kan ha utelämnat???

  • Setta
    Äldre 30 Apr 17:59
    #0

    Ja och Tess ville inte berätta för sin kille direkt för han hade redan förlorat en fru så hon ville inte oroa honom...

    Miss Cee: Detta är repris på den säsongen du såg när Tess gifte sig m hmm hmm... (om det nu e nya som inte sett det avsnittet)
    så det avsnittet har vi o se fram emot... det e i slutet =0)

  • Lou
    Äldre 30 Apr 18:03
    #0

    Setta: Fint att du inte avslöjar vad som komma skall för de som inte har sett tidigare & som kanske inte vill veta i förväg

    Trevlig kväll alla!

Svar på tråden McLeods Döttrar