• Lou
    Äldre 30 Apr 10:39
    31313 visningar
    293 svar
    293
    31313

    McLeods Döttrar

    McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

    ~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

    Ordet är fritt!

  • Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Lou
    Äldre 7 Jul 06:48
    #0

    Tassar in och önskar alla en trevlig vecka. Jag far till Turkiet en vecka med dottern, hennes bästa kompis (iziz) & hennes bröder samt mamman.

    Trevlig vecka!

  • MissGu­llviva
    Äldre 7 Jul 08:12
    #0

    Lou:
    Ha en skön å trevlig semester!!!

  • Setta
    Äldre 12 Jul 09:46
    #0

    suck... känns fortfarande som en evighet tills serien börjar igen... känns konstigt att vara "ledig" var dag runt 12

  • Lou
    Äldre 14 Jul 10:48
    #0

    Hallå hallå, tillbaka efter semsestern och nu skulle det sitta fint med en veckas avsnitt att kolla på videon. No such luck. Kan de inte sända serien NU istället förrän nästa vår???

    MissGullviva: Tack

  • Äldre 14 Jul 15:53
    #0

    jag vill värkligen ha den på DVD:n
    varför ska den vara sååååååååååååååå dyr. blä blä.

    nu ska jag ialla fall iväg på en vecka semester ner till öland det ska bli så könt

    hoppas ni inte rinner bort i sommarvärmen, man får ju inte klaga snart är det vinter.

  • swedek­arin
    Äldre 14 Jul 16:04
    #0

    Hemma från England med livet i behåll, piewh! Pga all röra i London och feghet beträffande att åka lokaltrafik blev det ingen McCleod cd på HMV....sjutton oxå! Jag som ville ha!! Grrr

    Och välkommen hem Lou,,,var du varit, inte hängt med i svängarna på sista tiden!

  • Lou
    Äldre 15 Jul 16:58
    #0

    swedekarin: V'lkommen hem du med! Jga har också vistats utomlands, Turkiet närmare bestämt. En veckas solsemester med dottern & väninnan med sina 3 barn (iziz här på fl).
    Nu måste jag tassa in till dig & se om det finns foton att beskåda i galleriet Jag torde ju känna igen mig. För ni var väl till Esholt???

    Jag säger detsamma, attans att det är så himla dyrt med samlingen av Mc Leods. Jag vill också köpa den. Känner jag migsjälv rätt så kommer det, vad det lider, stå just en sådan samling bredvid den redan införskaffade samlongen av "Cold Feet".

    På tal om Cold Feet... hur bar var inte DEN serien! Tack och lov att Mc Leods visas! Eller rättre sagt, visades. Och kommere att visas. Härligt var bara förnamnet.

    Trevlig fredag alla!

  • Lou
    Äldre 15 Jul 18:21
    #0

    Vi tar det säkra för det osäkra.... startade upp en ny tråd för oss McLeods vänner....
    För att göra det lätt för oss gamla som nya, den namngavs "McLeods Döttrar - Part two"

    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m3777199.html

    Nu kommer den här tråden finnas med juli ut kan man tro. Men som sagt, tassa in på den nya när ni tycker att det är läge

  • swedek­arin
    Äldre 18 Jul 16:44
    #0

    Cold feet var super, saknar Adam och hans härliga dialekt. Har inte lagt in bilder än, men ska göra det...om det inte tar för lång tid med modem. Annars mailar jag över några så får vi se om du känner dig hemma:)

    Turkiet, vad skönt. Tur att du kom hem välbehållen med dottern nu när det varit terrorister och bombat i turistbyarna där med. Alanya och någonstans mer. Ruskigt. Vårt plan var 2 timmar försenat, och när vi väl kom till Danmark hade Köpenhamn också bombhotats!

  • Lou
    Äldre 20 Jul 21:50
    #0

    swedekarin: Jodå, nog kände jga igen mig alltid - nu längtar jag ju tillbaka ju! Butt landlord, men vad säger du. jag var ju nyss där - 1997 - det räknas väl som nyligen eller vad säger ni? *stackars hund*....

    Någon som vet datum för starten??? Höstens avspark alltås...

  • Lou
    Äldre 20 Jul 21:52
    #0

    * aaarghhh *
    Nu skall Tryckfelsnisse flytta ut ut ut...... * schasar iväg honom * Far far away

  • Lou
    Äldre 23 Jul 11:50
    #0

    Nya tråden då de snart stänger denna:

    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m3777199.html

    Välkommen dit alla!

Svar på tråden McLeods Döttrar