• Anonym (fisen­)
    Äldre 12 Mar 18:16
    37393 visningar
    94 svar
    94
    37393

    Hur många av er tjejer släpper en fjärt?

    Min pojkvän säger att jag och hans morsa är de enda som fiser. Han har då ALDRIG hört någon annan tjej fisa! NÅ, tjejer. Hur många av er släpper en fjärt då och då?

  • Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?
  • Äldre 13 Mar 00:31
    #71

    "Hur många av er tjejer släpper en fjärt?"

    EN fjärt?
    Här laggs det av hela godståg

  • Eshka
    Äldre 13 Mar 00:33
    #72

    Klart man fiser... Högt och ljudligt ibland och ibland lite tystare... min sambo flyger i taket ibland för att han blir rädd... hahhahaha

  • Familj­enHaj
    Äldre 13 Mar 00:34
    #73

    Jag fiser jämt!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
  • Anonym
    Äldre 13 Mar 00:35
    #74

    Men det behöver ju inte låta/lukta, man kan ju göra det diskret...

  • Äldre 13 Mar 00:36
    #75

    Skyldig!

    Måste bara berätta en sak som hände när jag gick i högstadiet. Vår fröken stod vid tavlan och skrev. Helt plötsligt så kom det värdens braaaak ur henne! Hela klassen utbrast ju självklart i skratt. Hon var så cooool, hon vände sig om helt vanigt och sa: Vad är det som är så roligt? Det är naturligt att prutta annars kan man få ont i magen! Coolafröken!


    Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
  • Anonym
    Äldre 13 Mar 00:50
    #76

    Det är det bästa jag vet - att släppa en vrålande brakskit

    Jag testar ALLTID mina gäster på detta sätt - klarar dom det så blir vi vänner för livet.

  • Anonym
    Äldre 13 Mar 01:00
    #77

    Jag gör det bara inför min sambo.. och på flygplatser! där är det mycket folk, och alla ser skyldiga ut när de känner stanken.

  • Äldre 13 Mar 01:05
    #78
    Anonym skrev 2008-03-13 01:00:49 följande:
    Jag gör det bara inför min sambo.. och på flygplatser! där är det mycket folk, och alla ser skyldiga ut när de känner stanken.
    Ska tänka på dig nästa gång jag flyger.
    Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
  • Anonym
    Äldre 13 Mar 01:08
    #79
    Blossi skrev 2008-03-13 01:05:40 följande:
    Ska tänka på dig nästa gång jag flyger.
    Bra!
  • Melvis
    Äldre 13 Mar 01:09
    #80

    haha nu när man är på tjocken fiser man ju jämt! speciellt på kvällarna, känns lagomt roligt när man ligger å myser med sambon haha...men han får sig ett skratt för han är inte van att jag gör det annars :)

Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?