• Anonym (fisen)

    Hur många av er tjejer släpper en fjärt?

    Min pojkvän säger att jag och hans morsa är de enda som fiser. Han har då ALDRIG hört någon annan tjej fisa! NÅ, tjejer. Hur många av er släpper en fjärt då och då?

  • Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?
  • Anonym

    Jag, mer nu sen jag blev gravid, då släpper man vind mest hela tiden :P

  • Mysluvan

    Nope fiser gör jag helst för mej själv. Däremot rapar jag som en hel karl helt ogenerat.

    Fast jag är nog mest tramsig med att inte palla att fisa, många av mina kompisar är inte dugg generade.


    Om man är sugen på något och ändrar sej, är man avsugen då??
  • Ramonas

    Det e ju klart att man fjärtar! Det vore onaturligt å inte gör adte... Man gör det 30 gånger per dag... Utan att man vet om det... På natten när man sover tex....

    Tänk sikka magproblem man får om man håller inne med luften som ska ut! huuuaaa

  • lillajag82

    hahahahahahha..klart att man som tjej fiser! Annars är man ju för bövelen ingen människa? vad jag vet så är män och kvinnor lika konstruerade i tarmar osv..

  • Lottis77

    Min man tycker jag är helt hysterisk som jag både kan fjärta och rapa som en riktig lastbilschaffis. Speciellt vid frukostbordet. Fast han svarar alltid tillbaka med en fjärt själv, som sitter vi där och här fjärtkonversation. Najz, eller hur? Men vi har varit ihop i snart tio år också, så några hemligheter kvar finns ju inte.


    Mamma till Hugo 050910 och väntar lillebror i maj-08
  • Greta Anna

    Ljudligt och luktligt. Försöker att inte släppa av vid matbordet. Man fiser helt klart mer efter graviditet än innan. Eller så har jag en romantisk syn på hur snygg och bra jag var innan småbarnstiden...

  • Anonym (Undran)

    Ni tjejer som fiser i stringtrosor, låter dessa fisar mindre? Så stringen dämpar luften som skall ut.

  • Anonym (Koko)

    Oj, vilken korkad kille! Han borde sätta sig i skolbänken igen. Alla, precis alla, människor fiser ju. Det är ju inte så att kvinnors och mäns matsmältningssystem skiljer sig åt. Jag kan inte tro att han är så dum, utan att han säger det för att shamea dig. Han verkar inte vara nåt att ha.

  • Anonym (Mickes fru)

    Jag jobbar i en skola. När jag är ensam på mitt kontor så släpper jag loss ordentligt. Ibland måste jag låsa dörren för det stinker som f_n.

Svar på tråden Hur många av er tjejer släpper en fjärt?