• MayaS
    Äldre 13 Apr 16:36
    10047 visningar
    8 svar
    8
    10047

    GoSupermodel?

    Hej!
    Min snart 11-åring kom och ville bli medlem på denna sajt/spel/community men jag vet inte vad det är för ställe.
    Nån som vet vad det är för ställe, som evt har sin dotter där?

    Alla synpunkter är välkomna.


  • Svar på tråden GoSupermodel?
  • MayaS
    Äldre 13 Apr 16:54
    #1

    Ingen som vet något om gosupermodel?


  • MayaS
    Äldre 13 Apr 21:38
    #2

    ingen alls?


  • Angelf­alls
    Äldre 28 May 19:22
    #3

    Vad e det för internet adress dit?

  • Nina19­82
    Äldre 8 Jun 14:38
    #4
    http://se.gosupermodel.com/

    jag googlade

    kollade in den och verkar som de tjänar pengar på att unga flickor ska bygga sig en modell? eller har jag fattat fel? Skulle nog inte regga mig där men det avgör du helt själv såklart. Kolla bara så det inte kostar att regga sig. Jag tänkte snoka runt där mer så får vi se om jag hittar nåt. hehe känner mig på snokningshumör!
  • Nina19­82
    Äldre 8 Jun 14:44
    #5

    Hittade en knapp där det stod förälder på. Så det verkar vara ett ordentligt ställe. Så här stod det där

    http://se.gosupermodel.com/index.jsp?menu=parent_page

    MEN jag skulle kunna tänka mig att det är ett ställe där mobbing kan förekomma och liksom, jaså har inte du råd med den klänningen och liknande...

  • Nina19­82
    Äldre 8 Jun 14:47
    #6

    Fast man kommer in till de olika användarnas sidor utan att vara medlem, jag kan läsa deras dagbok osv....

    Jaja nu har jag snokat tillräkligt tror jag blev några inlägg... Var inte meningen

  • MalinC­hriist
    Äldre 8 Dec 07:29
    #7

    De kännar pengar om man blir "medlem" inte när man registrerar sig, men
    sedan kan man bli "medlem" & det innebär att man får mer "GoPengar" (pengar
    som man kan handla kläder & sånt på sidan. inga riktiga. & man får fler kläder & sånt ( på gosupermodel).
    Man mobbar någon 10 / 100 kan man säga, så det är inte mycket. Och nej, man mobbar typ ingen för
    om man inte kan köpa en klänning eller så.

    Det är en bra sida !
    Bara hon vet att det kan finnas såna på alla sajter som är snuskgubbar eller så,
    då tycker jag att du ska låta henne vara medlem!
    Om inte, så ska du nog snacka med henne om det.

    - Malin

  • Äldre 21 May 12:10
    #8

    Gsm är världens härligaste och bästa sajt som någonsin kommer att finnas, det finns gemenskap och vänskap som jag aldrig tidigare sett, inte ens i det verkliga livet. Och nu ska det stängas ner, tillsammans med en del av mig... På grund av bristen på pengar.

Svar på tråden GoSupermodel?