• Myggan­Muffy
    Äldre 17 Apr 16:49
    67963 visningar
    32 svar
    32
    67963

    Kan magen verkligen synas redan i vecka 10 + 2?

    Vad är era erfarenheter? Jag kan redan nu inte använda mina jeans som jag kom i för 5 veckor sedan - är det möjligt?
    Visa gärna magbilder om ni har.

  • Svar på tråden Kan magen verkligen synas redan i vecka 10 + 2?
  • lyckli­g28
    Äldre 17 Apr 16:50
    #1

    Japp en liten kula har hunnit bildas.

  • ploppv­iola
    Äldre 17 Apr 16:50
    #2

    Jaa de är fullt möjligt.Jag har haft mage redan i tidiga veckor...

  • Myggan­Muffy
    Äldre 17 Apr 16:52
    #3

    Oj - trodde inte att det gick så fort;)Så jag blev allt lite förvånad. Får se på UL sedan om jag räknat rätt - hade ni det?

  • fr Svår
    Äldre 17 Apr 17:02
    #4

    JA!

  • Äldre 17 Apr 17:05
    #5

    på mig styntes det tidigare är så, men jag var rätt smal innan jag blev gravid

  • Myggan­Muffy
    Äldre 17 Apr 17:06
    #6

    Ja så kan det också vara. Jag var ganska tunn innan jag blev gravid så jag kanske inte bara har fått bebismage;)

  • 79Ninn­i
    Äldre 17 Apr 17:07
    #7

    Min mage kom redan i v 5! Sedan har den bara växt... Är dock rätt liten och smal normalt sett, vet inte om det syns tydligare då. Jag hade räknat rätt enligt rutinul. Bilder finns i galleriet.


  • Zionez­ze
    Äldre 17 Apr 17:27
    #8

    Min mage kom i v7, i v10 kunde jag inte knäppa ett endaste par byxor o hade helst mammabyxor. På UL blev jag dessutom tillbakaflyttad tio dagar, så när jag var i v10 var det egentligen v8 enl UL...

  • Äldre 17 Apr 17:27
    #9

    Jag fick oxå mage jätte tidigt och jag är vecka 9 snart och det syns den går inte att gömma men det är mitt andra barn men jag blev stor snabbt med dottern med men oxå smal innan lycka till alla

  • Äldre 17 Apr 19:56
    #10

    Jag är i v 8-9 och kan inte använda mina vanliga jeans/byxor längre..finns en bulbild i mitt galleri!!

Svar på tråden Kan magen verkligen synas redan i vecka 10 + 2?