• Anonym (19x16­)
    Äldre 27 Apr 08:19
    72023 visningar
    149 svar
    149
    72023

    Slapp eller trång fitta ?

    min sambo har född tre barn,hennes fitta är väldigt slapp,känns bättre att runka än att knulla med henne,men jag är för stor 19x16 för analsex... vad föredrar ni grabbar,slapp e trång fitta o varför?

  • Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?
  • Anonym (vet inte)
    Äldre 27 Apr 08:23
    #1

    Ingen aning, aldrig träffat något som hade varken trång eller stor, det har bara "funkat"...

    Frugan blev faktiskt lite större efter några barn, men det tja ordnade sig av sig självt efter ett tag.

  • Slampa­n No 1
    Äldre 27 Apr 08:27
    #2

    Ge henne G-kulor Det funkar

  • Anonym (27x22­)
    Äldre 27 Apr 08:29
    #3

    tror att en del kan vara pyskologiskt faktiskt. kvinnokroppen, i detta fall fittan, är ofta duktig på att ställa om sig och anpassa sig. det är klart det tar lite tid innan hon drar ihop sig helt när en hel bebis har passerat...

  • Aquila
    Äldre 27 Apr 08:31
    #4

    Måste man vara så grov i mun bara för att man är karlakarl och vill ha hjälp med ett känsligt problem? Fundersam Känns lite krystat.

  • Anonym (vet inte)
    Äldre 27 Apr 08:33
    #5

    Annars vore han väl ingen karlakarl?

  • Anonym
    Äldre 27 Apr 08:37
    #6

    synd att förståelsen för kvinnokroppen efter barnafödsel inte e större,tragiskt!!!tur man e snittad då..hade *kill*min karl om han hade sagt nå dylikt..

  • Anonym
    Äldre 27 Apr 09:33
    #7

    Skaffa större kuk ifall du är missnöjd!

  • Anonym (19x16­) Trådstartaren
    Äldre 27 Apr 10:14
    #8

    Är redan rätt så stor... ;) Det snackas mycket om små kukar,men problematiken ligger i att många kvinnor blir för slappa efter barnafödandet o dom struntar i att träna "musen" i form,därför trånar många medelålders- och äldre män efter unga kvinnor... min teori...

  • Anonym
    Äldre 27 Apr 10:17
    #9
    -1

    Du är kanske inte tillräckligt bra för att hon ska idas anstränga sig...

  • Fam Lycke Svedbe­rg
    Äldre 27 Apr 10:18
    #10

    Anonym (19x16) skrev 2008-04-27 10:14:32 följande:


    Är redan rätt så stor... ;) Det snackas mycket om små kukar,men problematiken ligger i att många kvinnor blir för slappa efter barnafödandet o dom struntar i att träna "musen" i form,därför trånar många medelålders- och äldre män efter unga kvinnor... min teori...
    Det e ju för fan helt sanslöst vilka trångsinta åsikter!! jösses, hade jag vart din fru hade jag lämnat dej... tur min karl inte är sån.. och bara så du vet ***** drar ihop sig tillslut det är inget man kan träna heller förstår du väl!!! Träna musen...? Jo hallå träna kuken ist då om du tror det funkar, eller??
Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?