• Anonym (19x16­)
    Äldre 27 Apr 08:19
    72020 visningar
    149 svar
    149
    72020

    Slapp eller trång fitta ?

    min sambo har född tre barn,hennes fitta är väldigt slapp,känns bättre att runka än att knulla med henne,men jag är för stor 19x16 för analsex... vad föredrar ni grabbar,slapp e trång fitta o varför?

  • Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?
  • Anonym (Natte­ravn)
    Äldre 23 Apr 13:58

    Hmmm. Klart man föredrar en tight. Kvinnor upplevs olika där nere dom också. Gärna åt det tighta hållet men inte för tight säger jag.

  • Äldre 23 Apr 14:06

    Min partner ganska slapp. Och jag ganska "liten". Men det är bara bra - nu kan  jag veva på en stund utan att jag kommer direkt. Cool

  • A82
    Äldre 23 Apr 14:47

    Knipövningar is the shit. Och knipkulor....
    I början efter förlossningarna har de ramlat ut men nu kan jag gå omkring med de så länge jag kommer ihåg att jag ha de och inte slappnar av helt.
    Har fött 5 barn, tränar knip varje dag i omgångar och jag har aldrig fått höra att jag är slapp. Tvärtom istället. Att min kille inte förstår hur jag kan vara så trång efter fem barn.
    Och han skulle utan tvekan säga om han tyckte jag skulle behöva träna mera. Så pass öppna och ärliga är vi mot varandra!!!
    Utan att nån av oss tar illa upp. Hellre det än att tro allt är bra fast det inte är det...
    Så vill du ha henne trängre kan du väl be henne träna upp musklerna.

  • Anonym (snark­)
    Äldre 23 Apr 15:47

    Hmmm varför får jag känslan av att om den här tråden hade handlat om kukar istället för fittor så hade det varit en helt annnan klass på inläggen

  • Anonym (snark­)
    Äldre 23 Apr 15:49

    Jag föredrar tajt och alla killar som skriver att de inte gör det ljuger Flört

  • YTSHC
    Äldre 23 Apr 16:11
    Anonym (snark) skrev 2013-04-23 15:49:54 följande:
    Jag föredrar tajt och alla killar som skriver att de inte gör det ljuger Flört
  • Äldre 21 May 12:32
    Anonym (snark) skrev 2013-04-23 15:49:54 följande:
    Jag föredrar tajt och alla killar som skriver att de inte gör det ljuger Flört
    Visst är det trevligare med tight mus - men det viktigaste är ju vem den tillhör - precis som med kukstorleken. Känns inte speciellt prioriterat när man väljer partner. (Men kan ev. bli problem om det går till extrema ytterligheter.)
     
  • Äldre 21 May 15:22

    Min kille tycker att jag är för tight Rynkar på näsan Och han tycker det är äckligt att jag är våt jämt och att jag är "så våt jämt och aldelens för tight!" 

     

  • Äldre 21 May 15:32
    ruuu skrev 2013-05-21 15:22:02 följande:
    Min kille tycker att jag är för tight Rynkar på näsan Och han tycker det är äckligt att jag är våt jämt och att jag är "så våt jämt och aldelens för tight!" 

     
    He he det var ju inte så bussigt...  När det gäller sexet är det väl bättre att framföra dom bra sakerna och hålla inne med dom negativa.Oskyldig  Men iofs låter väl våt och tight mer positivt än negativt? Glad  Motsatsen är väl torr o slapp, det skulle nog vara värre.
  • Äldre 21 May 16:01
    Anders 386 skrev 2013-05-21 15:32:11 följande:
    He he det var ju inte så bussigt...  När det gäller sexet är det väl bättre att framföra dom bra sakerna och hålla inne med dom negativa.Oskyldig  Men iofs låter väl våt och tight mer positivt än negativt? Glad  Motsatsen är väl torr o slapp, det skulle nog vara värre.
    Ja jag har frågat honom om  han vill ha en slapp tjej som inte är våt och han kan inte riktigt förklara sig.. Men han har sagt att "En slapp tjej kan man ju knulla hur länge som helst, med dig så kommer man ju nästan direkt!", jag tror han får lite prestationsångest föratt han kommer snabbt.. Sen säger han "Ja men du är ju så söt så man kan inte hålla sig"
    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag kan ju inte göra mig slappare? Och att jag är kåt jämt kan jag inte rå för(får typ byta trosor flera gånger per dag) 
Svar på tråden Slapp eller trång fitta ?