• Tola
    Äldre 27 Apr 15:53
    3404 visningar
    4 svar
    4
    3404

    frisyr till 3.5 årih pojke:) jag vill klippa nå annat än det vanliga

    det börjar bli dags att klippa pojken.. det gör jag själv.. han är 3.5:) han har ju kort hår.. men det är just vid öronen det börjar växa över.. ngn som vet ngt roligare/tuffare frisyr man kan klippa med maskin? ;)

  • Svar på tråden frisyr till 3.5 årih pojke:) jag vill klippa nå annat än det vanliga
  • Tola
    Äldre 27 Apr 16:12
    #1

    nån?:) googlar men hittar inget

  • MiaP
    Äldre 27 Apr 16:12
    #2

    Hej igen! Blir det kickbike och frisyr på samma gång, hihi!!?

    Jag har också klippt min pojk men för att få variation tog jag med honom till frisören ungefär vid samma ålder som din pojk är. Han blev sååå cool! Kom hem med blå (!) tuppkam. Gissa om han tyckte att han var snygg

  • Tola
    Äldre 27 Apr 16:16
    #3

    hej:) .. nu har ju sonen redan..ja kort:) typ bara ngn cm.. tänkte kanske..iofs kan man ju spara ut.. hmm..får nog hitta på ngt eget;) önskar jag kudne göra en grej som jag såg i en tidning... där dom trimmat på lägsta o gjort fina mönster.. typ en spidel eller så:)

  • MiaP
    Äldre 27 Apr 16:17
    #4

    Hjälp vad duktig du är! Jag måste gå till frisören om jag ska göra sådant. Trimma något vid öronen bar, det har jag sett en del som gjort. Rutor eller ränder kanske? Finns ju keps om det skulle råka bli skit av det

Svar på tråden frisyr till 3.5 årih pojke:) jag vill klippa nå annat än det vanliga