• Äldre 13 May 19:39
    67132 visningar
    37 svar
    37
    67132

    Hur känns er molande värk i magen ?

    Hej, jag har igår o idag haft en rejäl värk i magen men den sitter mitt på magen, om du lägger handen på magen så du har underdelen av handen precis ovanför naveln...där sitter det.

    Vart sitter ert molande ? Osså är jag väldigt gasig...

  • Svar på tråden Hur känns er molande värk i magen ?
  • Smygtj­ock
    Äldre 15 May 15:20
    #21

    någon som vill testa med mig idag? typ nu? innan sambosarna kommer hem tänkte jag ;)

  • Lillan­M
    Äldre 15 May 16:12
    #22

    Har haft rejal molvark senaste veckan, kanns mycket likt mensvark och sitter pa samma stallen, typ livmodern och aggstockarna. Halvvags mellan navel och nedersta delen sa att saga.

    Testade positivt idag...

  • Äldre 15 May 17:00
    #23

    Jag har testat, kolla mitt galleri

  • MissK
    Äldre 15 May 17:20
    #24

    Idag har jag förutom mensvärk en toksvullen mage. Kolla in mitt galleri. OM man mot förmodan skulle vara gravid, hur kommer man då att se ut efter X-antal veckor?!

  • Äldre 15 May 18:07
    #25

    Molvärk och gaser i magen känner man ingen skillnad ? Livmodern sitter ju mellan navel och blygdbenet och rakt in känns som "växtvärk" el molvärk,likt dov-lätt mensvärk men så diffust. Om du är ovan naveln så är det i området för magsäcken iaf såhär i tidig graviditet. grattis förresten till bebis :)

  • Smygtj­ock
    Äldre 23 May 10:00
    #26

    HUr känns de för er alla ?
    Själv har jag VÄLDIGT ont i magen idag, illamående till tusen oxå, fick gå hem från jobbet! ska testa mig när jag är kissnödig. Håll tummarna! :)

  • Äldre 23 May 10:08
    #27

    hr BIm på söndag och känner mig oxå toksvullen. Min kille har tom frågat mig vad som häänt med min mage, då den står ut så!!?!? Var in på din sid aoch skulle kolla på din mage, men fann ingen bild!

    Funderar på att testa i morgonbitti...

  • Äldre 23 May 11:57
    #28
    Svar på #27
    Hej, nej jag har inte tagit nått kort på magen. Den sväller när jag äter o på kvällen men har inte tagit nå kort.
  • Smygtj­ock
    Äldre 23 May 12:05
    #29
    Christin3 skrev 2008-05-23 11:57:27 följande:
    Svar på #27Hej, nej jag har inte tagit nått kort på magen. Den sväller när jag äter o på kvällen men har inte tagit nå kort.
    jag tror att hallonvaniljte menade MissK´s galleri ;)
  • Äldre 23 May 12:26
    #30

    Sorry..Missade att skriva vem jag menade, men det var så klart MissKs galleri jag menade

  • Smygtj­ock
    Äldre 26 May 00:40
    #31

    BIM+8 idag, ingen mens o inget +.
    Jättesvälld mage (bild finns i mitt fotoalbum)
    Kanske de simmar en liten Knodd i min mage? ;)
    Vad tror ni?

  • Äldre 26 May 15:17
    #32

    du ser ju  gravid ut.hoppas bara att det finns nån där oxå..lycka till..

  • Smygtj­ock
    Äldre 26 May 21:53
    #33

    Malin 85 skrev 2008-05-26 15:17:39 följande:


    du ser ju  gravid ut.hoppas bara att det finns nån där oxå..lycka till..
    tack.

    Ikväll har jag en väldans molande värk i tjejmagen!
    kanske är de mensen, eller kanske nått annat.
    avskyr att inte veta! :/
  • trebar­nsliv
    Äldre 27 May 00:11
    #34

    Du ser ju ut att ha väldigt svullen mage, det är ju tarmarna som svullnar och inte en bebis som tar upp platsen på sånt sätt, inte än. Livmodern fyller inte ut bäckenhålan än.

  • Smygtj­ock
    Äldre 27 May 20:44
    #35

    ahaa.. men varför svullnar tarmarna ? de måste ju ha nått med graviditet att göra? eller är jag ute o cyklar nu ;p

  • Smygtj­ock
    Äldre 27 May 21:40
    #36

    nån som känner igen detta?
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m33122803.html

  • aMerry­Mom
    Äldre 6 May 03:14
    #37

    jag hade molande värl några cm under naveln, typ som ett skit hugg, eller som man är riktigt föstoppad:D men inge direkt någon mensvärk om man säger så..:D och sen är jag riktigt gasig i magen, men totalt förstoppad, men äter inte alls mycket på en gång, så tarmarna ska inte göra ont när det väl trycker på i "slutändan".

Svar på tråden Hur känns er molande värk i magen ?