• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • Lindilididda

    mjauen: vi köpte 3 hela pelargoner! Ingen kruka.. Vad hitta ni då? Det var roligt att ses!

    Markettan: ja, gubben hade varit till k-rauta! Sa att det fanns helt ok där! Måste nog åka med och kolla.

    Har vart in på såna plattor tidigare, men nu då jag kollat igenom lite bilder på nätet så lutar det mer åt såna gatustens-liknande, mindre Få se nu då vad det blir till...

    Nähäpp, om man sku måsta gå och joina pojkarna som redan sussar sött! Ska till tandläkaren imorn 9.30!! YÄÄÄÄK!

  • merix

    For i går till min kompis som fick en pojke för 3 veckor sedan. Det var så konstigt att hålla i honom och sen ta lillan i famnen. Hon var så tung och ville bort hela tiden. Hon förstod inte riktigt när jag höll i pojken och inte henne. Skall snart till en annan kompis som fick en flicka den 21. Vill inte fara dit ännu för vet ju att deras släktingar vill se flickan de första veckorna. Kanske ringer jag senare och tittar vid en stund.

    I morgon skall jag till bm på kontroll och ta ett blodprov. Känner på mig att blodprovet inte kommer att vara så bra. Nu när jag skall till bm börjar det att klia över hela kroppen men annars har jag inte kliat så mycket.

    För en stund sedan dansade barnet rumba eller tango i magen. Men så fort mannen sätter handen på magen slutar det. Men han har redan funnit sparkarna och kullerbyttorna.

    Nu skall jag lägga mig så jag orkar i morgon. SKulle kunna sova flera timmar per dag nu. Blir trött runt 10 och sen på nytt runt 4 tiden.

  • Paris2006

    Go´morn allihopa!

    Hur länge har ni era barn att sitta på pottan om det inte kommer varken nr 1 eller 2 direkt? Har allt sjå att få Tilde att sitta på pottan, och sen när det inte kommer något så vet jag inte hur länge jag ska ha henne att sitta där.. Plus att hon hela tiden dumpar en massa klossar i pottan

  • annamanna

    Pyzzlan: tack för tipsen! Allt tas tacksamt emot här! Har nog haft en liiite bättre natt, men inte alls en bra natt.. Men nu sover han gott iaf.

  • ms17

    Paris, Sofia kunde sitta en halv timme där då hon var liten... eller egentligen tills jag kom dit och tog bort henne Vi satte pottan på köksgolvet och en hel låda med böcker och leksaker bredvid... och där satt hon glatt och plockade genom alla grejer.

  • Karina 80

    Hejsan!

    Idag tog jag ut lite övertid och slutade redan kl. 12.45. Vi var mera personal idag (läs för mycket), så det gick finemang. Tyvärr hade ju Anton hunnit gå och sova hos dagmamman. Men jag passade på att göra lite ärenden i centrum, så behöver vi inte göra det imorgon på min lediga dag. Få plantera lite blommor och grönsaksland då istället.

    Läste att nån annan varit till Blomgården också. Var det bara jag som var blind eller fanns det lite prydnadssaker till trädgården??!! Jag skulle ha velat ha nå fina grejer att sätta på terasserna och i nån rabatt, men jag hittade inget...bara krukor.

  • Lindilididda

    karina: nog hade dom någå prydnader till trädgården, men de var nedsatta med 50% (om jag minns rätt), så det mesta har väl fari?!

  • aina xenia

    annamanna: tå våran J hadd problem me magan tå an va lill så rekommendera di på rådg RELA droppar o Cuplton förståss

    Ida ha ja vari på skolning o ska på torsda å, möjligtvis kan e var na ti hösten å. Har ju ny arbetsplats tå man böri tillbaks så(2 jan -09) me sama arbetsgivar.

  • mjauen

    Lindi: Jag hittade nog nå lila blommor till balkongen. Ingen aning om vad de heter, me dyra var de! Ska se om jag hinner plantera dem idag.
    Såg er idag igen på McDonald´s.

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9