• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • Amelié77

    Jag far dit till 10 och hoppas på att de har öppet. Har de såna där kundvagnar där som de har på RK:s loppis? Tycker det är så bra då man inte behöver släpa med egen vagn in dit.

  • Millami

    mm, man tycker ju di sku ha från 10 på vardagar åtminståne.....
    ja tror no vi söker oss ditåt ti lite efter 10....måst hitt på nå annat om d int e öppet då..

    tack lilja...


    Lycklig Mamma till Anton
  • Mitzi

    God morgon!

    Är det nån här som har en Emmaljunga scooter? Har ni varit nöjda med den? Kan man gå på grusvägar osv med den?

    Annamanna: Har du nån motsvarande vagn till emmaljunga scootern?

    Funderar på att sälja bort vår EL sportvagn från 04 och byta till en mindre. Så om nån vet nån som behöver en vagn så kan ni ju hojta

    Vad är Adam och Eva förresten för affär?

  • Mitzi

    Ja ännu, vad kostade scootern? Har en billig Crescent på G, men den är i Hesa och så måst man ju jämför lite priser.

  • Millami

    mitzi
    vi har en emmaljunga scooter å vi e suuuuupernöjda....
    den använder vi både här hemma i stan på asfallt å så på lande hos fammo å faffa var e bara e grusvägar å där går den lika bra som här i stan...i helgen fick ja prova på å skutta i massor me gräs å lös fin sand...å d gick å lika lätt som här i stan...så vi gillar den..å anton tycks trivas i den också jätte bra.....så vi e suuuper nöjda....

    adam å eva e ett loppis....


    Lycklig Mamma till Anton
  • Zarah Zofie

    Karina80- Jo jag jobbar inom barndagvården å jag har redan sett en hel del. Å tyvärr blir det bara mer å mer av den varan. Ibland undrar jag om inte barnen skulle må mycket bättre om föräldrarna var tvugna att gå på "skolning" vid rådgivningen både under graviditeten å efteråt. (Även de som har flera barn.) Föräldraskap är ju som bekant något som alla förväntas kunna så där bara. Å då är det ju så mycket som står på spel.


    Änglapojken Linus 8-00, Emilia 9-02, Hannes 4-07
  • Mitzi

    Tack för upplysningarna Millami! Har mailat Huvikumpu gällande inbyte osv. Hoppas de svarar snabbt!

  • Mitzi

    JA förresten ännu Millami, har Anton bra rum att sova i den eller sticker benen ut?

  • Millami

    mitzi
    anton e ju ganska liten...han e 70cm nu.....å d finns no långt kvar före fötterna sticker ut ännu...å bra rum i själva siottdelen också där ha han sovi inne i påsen som kom i mammalådan...å han e sån som int ska ha nå trångt då han sover....


    Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9