• Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9
  • Pyzzlan

    Karina: Jag har ju inte någon erfarenhet av detta ännu, men jag kom att tänka på fot- eller handvårdsprodukter till exempel det är säkert uppskattat då man är på fötterna hela dagen eller tvättar händerna ofta. Ett scrappat kort är ju alltid succé eller varför inte ett personligt diplom? Scrappat förstås

  • merix

    Nu har jag tagit ett bad och det var så skönt. Men förståss började lillan att gråta när jag låg i badet. Fick rusa upp och ge henne tutten så hon skulle somna om.
    Nu skall jag ta tag i hemmet. Plocka undan lite och sen när jag hämtar killen skall vi ut och handla lite. Behöver lite djurmat och sen vill jag göra en blöjtårta åt en bekant som han fått en flicka för en månad sedan. Vill mest testa hur man gör.

  • merix

    Skall sätta in en bild senare när kreationen är klar.... det är bara något jag har hört om och vill prova att göra.
    Vi skall på dop på söndagen och tänkte ge en sån tårta då med en massa små saker med kanske

  • foxie80

    Merix-ja lägg gärna in en bild.blöjtårta låter häftigt men är kanske svårt att laga?

  • Lyckan

    Ja jag googlade på blöjtårta just, har aldrig hört om det förr. Då merix prata om blöjtårta trodde jag nog hon sku ställa sig i köket å baka

    Men en fin present är det, och jättepraktiskt, blöjor går det ju åt!

  • foxie80

    haha, jag trodde oxå blöjtårta var ätbart. Jisses vilka fina kreationer man kan laga av blöjor.Bra presenttips!

Svar på tråden Vasa - Kristinestad 9