• Headrush

    Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!

    Jag har fått vatten i örat tror jag, eller så har jag i alla fall lock för det... Och jag kan inte bli av med det!
    Har testat svälja hårt, hoppa på ett ben med huvudet lutandes och med fingert i örat Haha, men det hjälper inte. Blir galen! Allt bara ekar i huvudet. Snälla lite snabba tips

  • Svar på tråden Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!
  • xenaa

    tryck i hop näsan med 2 fingrar och stäng munnen och blås! lite jobbigt men det funkar


    ♥LEO♥
  • Headrush

    Oj, sorry Lite otålig! Det funkade inte... testade flera gånger Tack iaf... Fler tips?

  • Andaloal

    Testa att hoppa på motsatt ben å håll huvudet/örat nedåt golvet allstå huvudet på sned. Och hoppa på andra benet.


    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

    Fick vi lära oss då vi simmat förut


    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Andaloal

    HAHAHA det har du gjort.


    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Grönsiska

    Du kan ha fått en vaxpropp, då hjälper det inte att skaka eller svälja hårt.

  • Andaloal
    A1exandra skrev 2008-05-20 23:07:38 följande:
    Så jag ska ha det örat som är kasst uppåt?
    nedåt. o hoppa på andra benet om jag minns rätt?!
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Headrush
    Grönsiska skrev 2008-05-20 23:05:24 följande:
    Du kan ha fått en vaxpropp, då hjälper det inte att skaka eller svälja hårt.
    Kan man få det så helt plötsligt? Det kom nu när jag hade duschat...
Svar på tråden Vad hjälper mot vatten i örat? Eller mot lock för örat? Snabba svar tack!