• naki
    Äldre 6 Jun 13:09
    34661 visningar
    2732 svar
    2732
    34661

    Namnlek

    På Forumet kretsar tankar kring namn som "klassas" som white trash, så utan några elakheter eller baktankar från mig så kan väl vi som vill kanske testa namn och se vad andra tycker.

    Ex: jag lägger in ett namn och den som kommer först efter mig ; bedömmer eller betygsätter det gärna med en kommentar!

    Ni som vet med er att Ni kan ta illa upp av andras åsikter kanske ska hålla er utanför leken...för den som sig i leken ger den får leken tåla !

  • Svar på tråden Namnlek
  • naki
    Äldre 6 Jun 13:09
    #0

    Natasa ( Natasja, Natascha)

  • Äldre 6 Jun 13:13
    #0

    melissa, jeanette, melanie

  • naki
    Äldre 6 Jun 13:15
    #0

    hm tanken från mig var att du Puss bedömmer mitt namn ovan och sen lägger in ett eget så får nästa bedömma det och lägga in ett nytt osv osv ...jag var lite otydlig kanske

  • Tin o Trolls mamma
    Äldre 6 Jun 13:15
    #0

    Natasja: Tja, lite öststat. Kanske en 3:a (av 5.) Det kan funka rätt bra, men är inte helt ok.

    Melissa: Amerika-wannabe. Även Melanie. 3:or där med. Jeanette: Lite präktigt. Mer accepterat i "finare" kretsar tror jag. En 4:a.

    Ekorren.

  • Tin o Trolls mamma
    Äldre 6 Jun 13:15
    #0

    Lägger väl in Villemo själv då.

  • Äldre 6 Jun 13:17
    #0

    villemo?? vad kommer det ifrån?
    tufft!! *gillar*

  • Tin o Trolls mamma
    Äldre 6 Jun 13:17
    #0

    Ett norskt nam tror jag... (Hittade det i Sagan om Isfolket, men jag har hört vuxna kvinnor som heter det.)

    Ekorren.

  • Lamia
    Äldre 6 Jun 13:22
    #0

    Villemo : Trollskt. Vackert Har också läst sagan om isfolket

    Mitt namn:
    Chayah.

  • siames­en
    Äldre 6 Jun 13:26
    #0

    Om du tar bort H:t pa slutet sa gillar jag det!

    Emerick?

  • Tin o Trolls mamma
    Äldre 6 Jun 13:39
    #0

    Emerick: Gulligt, kan även passa en 20-åring. Har lite svårt att se det på en vuxen, men man vänjer sig säkert!

Svar på tråden Namnlek