• Anonym (kåtmo­rsan)
    Äldre 21 Jun 17:31
    192190 visningar
    615 svar
    +1
    615
    192190

    Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?

    Maken jobbar på annan ort och när han kom hem före midsommar var vi redigt kåta...
    När ungarna lagt sig och somnat var vi som 2 tonåringar. kystes hett, händer överallt.
    Många ställnigar senare känner han att han snart kommer så han kryper ner och slickar mig. det är så skönt att jag ålar mig upp mot brygga... Jag kommer nästan bara lite till...
    NEJ för då öppnas dörren och vår 3 årige son klev in!!!
    "Pappa vad gör du?"

    Just då fans inte många svar att ge. Än färre kumde jag finna när grabben på dagis säger till dagisfröken (En ung kille på ca 25 år och apsnygg!!)
    "Pappa pussade på mammas snippa"
    Hade inte lust att hämta honom i torsdags

    Någon annan som blivit "avslöjad" på dagis eller annan "offentlig" plats?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-06 08:22
    Tråden är INTE tänkt som nogon moral diskussion om hur vida man bör ha sex när barn är vakna, isamma rumm eller i samma säng.
    Detta är en tråd för oss som har sex när vi känner för det och faktiskt trodde att ingen skulle komma på oss.
    Detta är en tråd för oss som lever med vår sexulaitet och gärna delar med oss av roliga anekdoter som kommer upp av att andan föll på vid "fel" tillfälle.
    Alla moralkakor smulas sönder utanför.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 15:40
    Kom just på en sak...(vi kommer nmämligen från badhuset...)
    Hur reagerar vi om VI kommer på någon annan ist?
    Är det ngn som gjort det?

    Och inte massa moraltanter om hur hemskt det var när man såg mor och far i bingen på julafton innan julottan....
    Och hur det förstörde era jular för all framtid.

    Nej jag vill veta om när ni som vi klev in i bastun på kommunala badet och stans mesta pretto blev påsatt upp efter väggen av värsta drägget... Eller dyl.
    Vad sa/gjorde ni?
    Jag vet vad jag gjorde för ca 2 timmar sen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-23 15:18
    Suck nu blir jag trött på alla dessa moraltanter och farbröder som inte ens läst hela min fina TS...
    Det står att ni inte böhöver besvära er med inlägg här för vi är inte intreserade av annat än att delge andra våra pinsama situationer isamband med något helt naturligt och underbart.
    INGEn av oss hade funnits om våra föräldrar inte hade knullat iaf EN gång!!!
    Så moralkakorna kan ni äta någon annanstans!!!

  • Svar på tråden Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?
  • Spicy woman
    Äldre 21 Jun 17:34
    #1

    Pinsamt . Tur att min son bara är 8 månader.

  • Cakar
    Äldre 21 Jun 17:38
    #2

    Mowhhhhaaaa

  • Äldre 21 Jun 17:44
    #3
    Det är därför man har hasp på dörren
    Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
  • Anonym (kåtmo­rsan) Trådstartaren
    Äldre 21 Jun 17:46
    #4
    Cecese skrev 2008-06-21 17:44:34 följande:
    Det är därför man har hasp på dörren
    Vi har det NU
  • Anonym
    Äldre 21 Jun 17:47
    #5

    Ja, min 3-åriga dotter kom in en gång i natten i mitt sovrum när jag o ojkvännen höll på som bäst.
    SLUTA HOPPA PÅ MIIN MAMMA!!! skrek hon helt rasande. Pinsamt......

  • Äldre 21 Jun 17:47
    #6

    Hahahaha fan vad hemskt, men apkul för mig att läsa


    ..........love my kids..........
  • Äldre 21 Jun 17:50
    #7
    Anonym (kåtmorsan) skrev 2008-06-21 17:46:07 följande:
    Vi har det NU
    Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och pyret bf sept/oktober -08
  • Äldre 21 Jun 17:53
    #8
    Anonym skrev 2008-06-21 17:47:16 följande:
    Ja, min 3-åriga dotter kom in en gång i natten i mitt sovrum när jag o ojkvännen höll på som bäst.SLUTA HOPPA PÅ MIIN MAMMA!!! skrek hon helt rasande. Pinsamt......
    ´JAg kissar på mig av skratt!
    ..........love my kids..........
  • Anonym
    Äldre 21 Jun 18:00
    #9

    min lillsyrra sa till mig när vi var små, hon var runt 4 och jag runt 7, att hon sett pappa försöka balansera på mamma.

    just ordet försöka är väl lite kul... hon tyckte väl inte han lyckats

  • Äldre 21 Jun 18:03
    #10
    Anonym skrev 2008-06-21 18:00:01 följande:
    min lillsyrra sa till mig när vi var små, hon var runt 4 och jag runt 7, att hon sett pappa försöka balansera på mamma.just ordet försöka är väl lite kul... hon tyckte väl inte han lyckats
    Hahaha. Ja man undrar ju nästan hur det såg ut om hon uppfattade det så :p
Svar på tråden Han slickade upp mig i brygga när sonen klev in.... "Pappa vad gör du"?