• Äldre 4 Jul 20:47
    8450 visningar
    12 svar
    12
    8450

    Blodkärlsbristningar

    har insett att jag börjar bli gammal när jag upptäckt att jag börjar få allt fler blodkärlsbristningar.

    Har hört att man kan ta bort de med laser, men var gör man det, hur mycket kostar det.
    Nån som har gjord det?

  • Svar på tråden Blodkärlsbristningar
  • Äldre 4 Jul 21:18
    #1

    Är också nyfiken

  • linus mam
    Äldre 4 Jul 21:33
    #2

    Prova att köpa Hirudoid på apoteket. Min mamma köpte det o blodkärlsbristningarna hon hade på benen sen min förlossningen för 26 år sen försvann.

  • Äldre 4 Jul 21:57
    #3

    jag har köpt det, men det verkar inte hjälpa, eller kansk jag vill ha för snabbt resultat.

  • angel1­981
    Äldre 5 Jul 10:44
    #4

    Jag har brustnablodkärl i ansiktet som jag lider väldigt mycket av.... Har dock aldrig hört att någon kräm skulle hjälpa...

  • malink­a2
    Äldre 5 Jul 13:03
    #5

    jag har oxå, runt näsan inte så snyggt alla tjejer i min släkt har lika men jag har nog klarat mej bäst... Fick igår presentkort på det här: www.satrabrunn.se/spabehandlingar.shtml antirougebehandling. Vet inte om det ger resultat direkt men värt en chansning

  • iii
    Äldre 5 Jul 13:12
    #6

    Det finns även hiruderm som man kan prova. Är det bara i ansiktet du har problem så har även skin doctors en kräm som heter capillary clear som många tycker fungerar.

  • angel1­981
    Äldre 5 Jul 20:13
    #7

    Vart kan man köpa Hiruderm eller capillary clear?

  • Äldre 6 Jul 08:41
    #8

    hiroderm finns på apoteket. Skall också testa den då jag har lite ådernät på benen. funkar inte det finns diverse andra metoder att använda sig av, tex att man injicerar ngot ämne i blodkärlen, laser finns osv. men då får man vända sig till plastikkirurg och det kan kosta allt från några tusen till 30.000 beroende av hur mycket problem man har och vad man vill göra..

  • Äldre 6 Jul 08:51
    #9

    Såg nu när jag kikade p akademiklinikens hemsida att nybesök inj.beh kostar 2500:- (beroende av ådernätets storlek) men det kanske är värt att testa om mna har besvär av sina ådernät.

  • iii
    Äldre 6 Jul 12:03
    #10
    angel1981 skrev 2008-07-05 20:13:00 följande:
    Vart kan man köpa Hiruderm eller capillary clear?
    Hurodoid är den man kan köpa på apoteket. Hiruderm kan man köpa i hälsokosten och capillary clear kan man beställa över nätet på olika sidor eller på hudsalonger som använder skin doctors.
  • Äldre 6 Jul 23:34
    #11

    Håller på smörjer å smörjer med den salvan men jag tycker inte det hjälper.
    Har sån ångest över det hela, nån som tror att man kan få det betalt, det finns ju de som får betlat av att operara bröst å ränder på magen osv osv...om man mår psykist dåligt av det menar jag

  • Äldre 7 Jul 19:09
    #12

    Jag har provat med Laser 2 ggr, en på Akademikliniken, varje gång kostade 1000 kr för 2 min. Ingen resultat iaf, har på näsvingarna, har inte varit utan consealer i 8 år.

Svar på tråden Blodkärlsbristningar