• Anonym (Sugen­)
    Äldre 9 Aug 14:35
    93869 visningar
    109 svar
    109
    93869

    Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....

    Jag har i alla år känt att jag abslolut inte kan tänka mig analsex, det har liksom aldrig funits något som helst intresse av det hos varken mig eller min man.

    Vi har varit tillsammans i 13 år och har det väldigt bra tillsammans, ett berikande sexliv som för det mesta är riktigt bra. Vi har nog under alla år närmat oss analområdet hos varann men endast med smek och det har stannat där och båda har nog varit nöjda så. Men nu har det vid några tillfällen hänt att han är där och smeker lite mer och gärna snuddar/smeker med ollonet och det är ju så jä*la skönt att jag vill skrika rakt ut att han ska stoppa in den - men jag törs inte riktigt???

    Dels är jag lite nojjig över smärtan (gör det ont??) och dels över hur min man skulle reagera? Vi som alltid sagt att vi inte vill prova det? Nu har jag definitivt ändrat mig och det kan ju han också ha gjort men ingen av oss törs i såfall ta första steget?

    Igårkväll hade vi superskön sex och jag låg på magen med särade ben och lyfte lätt på rumpan och han lekte runt med ollonet hela vägen....shit vad jag ville att han skulle förstå min invit när jag både visade fysiskt att det skulle vara okej samt sa hela tiden hur skönt det var, ändå gled han in i mig på vanligt vis och det var också skönt men jag blev nästan lite besviken - hade hoppats att han var lika nyfiken som jag?

    Hursomhelst så tror och hoppas jag att snart få prova på det - jag tänker på det hela tiden och vill verkligen....kanske ikväll???!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-09 14:37
    Länk till första tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-9-192/m32637938.html

    Där kan ni läsa hur det gått hittills, har fått testa på det lite "halvt" med hjälp av en dildo, men hoppas fortfarande på mer....

  • Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 9 Aug 14:38
    #1

    Tjolahopp på er!!

    Nu fortsätter vi vårt rump-prat här istället

  • Anonym
    Äldre 9 Aug 14:40
    #2

    Ja män är inte speciellt bra på att läsa tankar... Eller förstå inviter heller för den delen.. Säg att du är nyfiken och vill testa, se hans reaktion.

    Men förvänta dig ingen wow-upplevelse när ni väl testar, fast det är ju bara min egen erfarenhet.

  • Anonym
    Äldre 9 Aug 14:42
    #3

    Det är bara att testa =)

    Vi kör det här ibland och bara jag är riktigt j*vla kåt så går det jätte bra och e faktist skön

  • jutti
    Äldre 9 Aug 14:44
    #4

    yeeeeiiiih, och jag vill vara med på invigningen på den nya tråden..
    Nä, måste fortsätta göra mig fin...ska på 70-års kalas kl 16.00

    t.s denna tråden rules fortfarande...

  • Anonym (li)
    Äldre 9 Aug 14:44
    #5

    skriver in mig

  • jutti
    Äldre 9 Aug 14:46
    #6

    Anonym (li) skrev 2008-08-09 14:44:12 följande:


    skriver in mig
  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 9 Aug 14:52
    #7
    jutti skrev 2008-08-09 14:44:10 följande:
    yeeeeiiiih, och jag vill vara med på invigningen på den nya tråden..Nä, måste fortsätta göra mig fin...ska på 70-års kalas kl 16.00t.s denna tråden rules fortfarande...
    Räknade iskallt med dig Jutti

    Anonym (li) skrev 2008-08-09 14:44:12 följande:
    skriver in mig
    Ja, gör det
  • Anonym (li)
    Äldre 9 Aug 14:57
    #8

    Man får ju inte missa nåt bra inlägg

  • emmise­n2
    Äldre 9 Aug 18:20
    #9

    Kul att tråden fortsätter. Ja jag letar efter en ny kille får väl se om man lyckas. Sjukt sugen på analsex. Men får väl vänta tills man träffar någon härlig kille med samma intressen. Va festen rolig jutti. Kram alla i rump tråden

  • Anonym (Tyra)
    Äldre 9 Aug 18:23
    #10

    Hej och hå.. hängde med i hela förra tråden men skrev inte så mycket. Ska försöka hänga på nu med.

    Det tog tid innan jag vågade erkänna att jag gillade analsex, det känns så tabu, men nu vet sambon om det och vi har det lite då och då och jag älskar det... Nu ska vi snart ha barn så sen lär det inte bli något sexande på länge, men sex har vi fortfarande (trots att jag är i vecka 40).. Det ska bli kul att läsa hur det går för dig TS och Jutti med erat analsexande Glad

Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....