• Anonym (Sugen­)
    Äldre 9 Aug 14:35
    93824 visningar
    109 svar
    109
    93824

    Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....

    Jag har i alla år känt att jag abslolut inte kan tänka mig analsex, det har liksom aldrig funits något som helst intresse av det hos varken mig eller min man.

    Vi har varit tillsammans i 13 år och har det väldigt bra tillsammans, ett berikande sexliv som för det mesta är riktigt bra. Vi har nog under alla år närmat oss analområdet hos varann men endast med smek och det har stannat där och båda har nog varit nöjda så. Men nu har det vid några tillfällen hänt att han är där och smeker lite mer och gärna snuddar/smeker med ollonet och det är ju så jä*la skönt att jag vill skrika rakt ut att han ska stoppa in den - men jag törs inte riktigt???

    Dels är jag lite nojjig över smärtan (gör det ont??) och dels över hur min man skulle reagera? Vi som alltid sagt att vi inte vill prova det? Nu har jag definitivt ändrat mig och det kan ju han också ha gjort men ingen av oss törs i såfall ta första steget?

    Igårkväll hade vi superskön sex och jag låg på magen med särade ben och lyfte lätt på rumpan och han lekte runt med ollonet hela vägen....shit vad jag ville att han skulle förstå min invit när jag både visade fysiskt att det skulle vara okej samt sa hela tiden hur skönt det var, ändå gled han in i mig på vanligt vis och det var också skönt men jag blev nästan lite besviken - hade hoppats att han var lika nyfiken som jag?

    Hursomhelst så tror och hoppas jag att snart få prova på det - jag tänker på det hela tiden och vill verkligen....kanske ikväll???!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-09 14:37
    Länk till första tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-9-192/m32637938.html

    Där kan ni läsa hur det gått hittills, har fått testa på det lite "halvt" med hjälp av en dildo, men hoppas fortfarande på mer....

  • Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....
  • Anonym (li)
    Äldre 27 Sep 16:49
    #91

    kul ts att du provat. Oftast brukar det väl inte vara en hit första gången..jag tänder mer på själva lekandet före, typ med ollonet eller fingrarna, behövs inget regelrätt anal.samlag ,för det är inte det jag tänder på, men just förspelet därbak är nice

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 18:27
    #92
    Anonym (li) skrev 2008-09-27 16:49:38 följande:
    kul ts att du provat. Oftast brukar det väl inte vara en hit första gången..jag tänder mer på själva lekandet före, typ med ollonet eller fingrarna, behövs inget regelrätt anal.samlag ,för det är inte det jag tänder på, men just förspelet därbak är nice

    Eller hur?!


    Det är väl det som har fått igång mig och velat testa på det - nu är det gjort och jag är benägen att hålla med dig att det kanske är själva förspelet där omkring som är bäst!?

  • Anonym (li)
    Äldre 27 Sep 19:30
    #93

    ts. Precis. Men jag tror ändå att om man ger det fler chanser så kan det bli bättre...jag hoppas på det

  • Äldre 27 Sep 20:00
    #94

    Nu har jag inte riktigt läst allt här. Men jag måste säga att jag fullkomligt älskar det. Med rätt uppvärmning så finns det fan inte mycket skönare sex.
    Prövade med min fd, men det gjorde sjukt ont. Men sen när jag träffade den jag har sex med idag, har jag inte varit med om något bättre.
    Pröva att stimuler öppningen med duschslangen och samtidigt skölja rent, det blir mycket skönare då. Och så slipper man spänna sig i oro för att det ska komma smuts på kuken.

  • Anonym (hi hi)
    Äldre 27 Sep 20:11
    #95

    Här är en till som fullkomligen älskar analsex, jag har gått från, hata till älska det

  • studen­tbrutt­an29
    Äldre 3 Oct 20:52
    #96

    sugen....jutti är borta igen....kontakta henne via mail.

    det är jag jutti som skriver, har lånat en kompis id....men du fick min mail adress, hör av dig när du har lust

  • Anonym (nyfik­en)
    Äldre 4 Oct 23:45
    #97

    man börjar ju undra vad "jutti" sysslar med när hon blir portad hela tiden? :P

  • Anonym
    Äldre 5 Oct 14:10
    #98

    tänk att ni äntligen har fått till det man undrade ju ett tag

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 14:57
    #99

    Ja, tänk.....
    Och om det inte hade skett så hade jag nog överlevt ändå

    Jutti:
    Har mailat dig - har du fått det?

  • krukis
    Äldre 9 Oct 15:35

    Vi är där och fingrar och slickar och tungknullar men ar inte riktigt kommit så långt att jag kör in den. Sak man köra dildos först efter fingrar eler höre att sidan var det bästa för at tjejen ska kunna bestämma hur mkt som ska in. Vänta en vecka är helt ok mellan...vill verkligen inte att det ska göra för on - kvinnan jag är med gillar när det gör ont...några fina påhitt...allt emottages.

  • Anonym
    Äldre 11 Oct 20:35

    Vilket är det bästa glidmedlet för rumpen?

  • Anonym (Krist­in)
    Äldre 12 Oct 12:34

    Vaselin!

  • Anonym (Ofta)
    Äldre 12 Oct 12:38

    Vi har med analsex flera gånger i veckan. Använder dock enbart klick eller saliv som glidmedel och för oss funkar det finemang. Jag brukar oftast rida honom analt,känns bäst för oss

  • Anonym (Sugen­) Trådstartaren
    Äldre 5 Nov 09:52

    Har missat att uppdatera de av er som är nyfikna

    För ett par veckor sen så hade vi sjysst sex och mitt i så reste sig mannen och hämtade både glid och dildon. Ville ha mig på magen och började sedan att "bearbeta" mig därbak.
    Lekte med både fingrar och dildon i båda mina öppningar och gud vad skönt det var!!!

    Till sist så reste han upp mig till knästående och fyllde mig vaginalt med sig själv och analt med dildon - helt okej men inte alls lika underbar som själva "pettingen" och smekningarna innan? Känner nog mer och mer att det inte är själva penetreringen som är skönast utan själva förspelet innan, något som mannen bara blev glad att höra då han själ inte har några som helst behov av att penetrera mig just där?!

    Men hursomhelst så har vi passerat spärren vi hade och det var ju mitt syfte från början och i min frustration så skapade jag denna tråd (eller den förra rättare sagt?)
    Tror dock inte att den måste överleva mer sen, så jag avstår från en fortsättning på denna tråd nu när den stängs om ca 4 dgr.

    Lycka till alla ni goa människor som "engagerat" sig i mina rumpaktiviteter

  • Anonym (Härli­gt)
    Äldre 6 Nov 17:44

    Grattis TS!

    Skönt att det "löste sig" till slut. Det har varit roligt att följa dina framsteg. Lycka till i fortsättningen!

  • lille Birger
    Äldre 4 Sep 17:33

    Vafan. Jag sökte på "analslyna" på google också fick jag upp denna tråden. Obestämd

  • Äldre 8 Sep 15:33

    Jag och min sambo testade det för första gången häromkvällen. Det var okej, gjorde lite ont. Men det är inget jag med glädje skulle testa igen. Men å andra sidan är det ju inte allt man gillar första gången man gör det heller.

Svar på tråden Är sååå himla sugen på att testa analsex - forts....