• Camihlla

    Reklam.. hur får jag bort det????

    stör mej inte på reklam men vill inte ha den heller så hur väljer jag bort den???
    vad går jag in på mm??

  • Svar på tråden Reklam.. hur får jag bort det????
  • Flickan Gud Glömde

    Reklam i sidan(om du syftar på FL) går inte. Men den i toppen går att ta bort om du är plusmedlem.

    Om du menar generelt på internet går det inte.
    Annonsörer har betalat mkt pengar för att få publicera så det finns ingen "knapp"/ inställning som kan ta bort den.


    Använd google.se
  • Camihlla
    Flickan Gud Glömde skrev 2008-08-15 14:22:32 följande:
    Reklam i sidan(om du syftar på FL) går inte. Men den i toppen går att ta bort om du är plusmedlem.Om du menar generelt på internet går det inte.Annonsörer har betalat mkt pengar för att få publicera så det finns ingen "knapp"/ inställning som kan ta bort den.
    skit oxå..
    nja där uppe stör mej lixom inte men att ha nått fladdrande å blinkande på sidan när man läser är lite problem för mej som annars har lite svårt med konsentrationen hehe jaha synd då.. men tack för svar
  • Vroooooom

    Om du använder firefox som webläsare så kan du skaffa adblock för att begränsa reklamen.


    Cheer up, the worst is yet to come
  • Flickan Gud Glömde
    Camihlla skrev 2008-08-15 14:24:25 följande:
    skit oxå.. nja där uppe stör mej lixom inte men att ha nått fladdrande å blinkande på sidan när man läser är lite problem för mej som annars har lite svårt med konsentrationen hehe jaha synd då.. men tack för svar
    Jag stör mig med.
    Vroooooom skrev 2008-08-15 14:24:48 följande:
    Om du använder firefox som webläsare så kan du skaffa adblock för att begränsa reklamen.
    Men den går inte att ta bort helt.
    Använd google.se
  • Vroooooom
    Flickan Gud Glömde skrev 2008-08-15 14:27:38 följande:
    Men den går inte att ta bort helt.
    Jag ser ingen reklam alls här på FL.
    Cheer up, the worst is yet to come
  • Camihlla
    Vroooooom skrev 2008-08-15 14:30:56 följande:
    Jag ser ingen reklam alls här på FL.
    hur bär du dej åt då?????
  • Vroooooom
    Camihlla skrev 2008-08-15 14:36:01 följande:
    hur bär du dej åt då?????
    Jag använder som sagt Firefox som webläsare och har adblock installerat.
    Cheer up, the worst is yet to come
  • Vroooooom
    Camihlla skrev 2008-08-15 15:14:09 följande:
    ska jag ladda hem båda?
    Ja, det ena är ju webläsaren och det andra är ett tillägg till webläsaren som gör att man kan blockera reklam.
    Cheer up, the worst is yet to come
  • Suck och suck

    Det negativa med att blockera popups som blinkar och blink-blink reklam är att jag blir låst till vissa inloggningsfunktioner,
    men annars har sambon programmerat bort en del blink-blink för min del. Det underlättar.

  • Suck och suck

    Om du frågar mig Camihlla så är jag allt för oteknisk för att bidra med någon information.
    Min sambo har programmerat bort en del blink via Opera.
    Men då jag vill nyttja inloggningsfunktioner eller se Play Rapport (eller andra videos) så får jag alltså gå in via Explorer.
    (Jag är "Epilepsikänslig" för blink-blink!)

  • Camihlla
    Suck och suck skrev 2008-08-15 15:26:26 följande:
    Om du frågar mig Camihlla så är jag allt för oteknisk för att bidra med någon information. Min sambo har programmerat bort en del blink via Opera.Men då jag vill nyttja inloggningsfunktioner eller se Play Rapport (eller andra videos) så får jag alltså gå in via Explorer.(Jag är "Epilepsikänslig" för blink-blink!)
    hehe oki.,.
Svar på tråden Reklam.. hur får jag bort det????