• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Stjärnöga

    Hejsan!

    Har en fråga till er här inne. Jag bor i karlstad och skulle  vilja åka till gekås/ullared SNART.
    Det går bussar 1 gång/månad från oss dit.
    Om man tar sig till göteborg - hur tar man sig lättast därifrån?
    buss/tåg?
    vilken fråga... men kommer man från liten ort så

    Om ni vill in i min vrå på FL säg till så lägger jag in er, har nämligen bara de i adressboken just nu. SÅ hojta till så lägger jag er i adressboken - inga problem

  • Sandra G

    Ok, tack. Ligger det långt från Gekås?


    sarahl skrev 2008-09-13 19:12:01 följande:
    har ingen länk men telefonnummer. jag inboxar imorgon, måste hitta lappen. påminn mig om det inte dyker [/citat]

  • JanuariBaby

    1 och 1 är 3: Låter ju kanonbra! Jag verkligen LÄÄÄÄNGTAR dit! Ska bli kul att göra en roadtrip med mammsen oxå . Mannen sitter t.o.m. kvar i bilen när jag går på Ikea så jag frågade inte ens om han ville åka med till Gekås

  • Sandra G

    Åker ni bil eller buss?


    JanuariBaby skrev 2008-09-13 19:23:36 följande:
    1 och 1 är 3: Låter ju kanonbra! Jag verkligen LÄÄÄÄNGTAR dit! Ska bli kul att göra en roadtrip med mammsen oxå . Mannen sitter t.o.m. kvar i bilen när jag går på Ikea så jag frågade inte ens om han ville åka med till Gekås
  • 1 och 1 är 3
    Stjärnöga skrev 2008-09-13 19:14:39 följande:
    Hejsan!Har en fråga till er här inne. Jag bor i karlstad och skulle  vilja åka till gekås/ullared SNART.Det går bussar 1 gång/månad från oss dit.Om man tar sig till göteborg - hur tar man sig lättast därifrån?buss/tåg?vilken fråga... men kommer man från liten ort så Om ni vill in i min vrå på FL säg till så lägger jag in er, har nämligen bara de i adressboken just nu. SÅ hojta till så lägger jag er i adressboken - inga problem
    kan ni inte köra själv!?
  • Stjärnöga
    1 och 1 är 3 skrev 2008-09-13 19:37:07 följande:
    kan ni inte köra själv!?

    Jo det verkar bli så
    Bara vi får ihop några stycken i bilen så
  • Folkracetjej

    Stjärnöga: Det går bussresor från Göteborg till gekas har åkt det en gång det funkar fint

  • Sandra G

    Någon som åkt buss från Stockholm till Gekås? Smidigt eller jobbigt? Vilket bolag har ni åkt med?

  • Stjärnöga

    Tack ska genast kolla det. Lättare med resa till göteborg och vidare
    OM jag inte får fulla bilen m folk iof hahaha


    Folkracetjej skrev 2008-09-13 19:54:49 följande:
    Stjärnöga: Det går bussresor från Göteborg till gekas har åkt det en gång det funkar fint
  • Dancia

    Nu har man också varit på Ullared, kom hem för flera timmar sen men har haft massor att göra, hoppas jag kan lägga in lite bilder imorgon från dagens inköp, är mycket nöjd .

    Köpte bland annat: 2 par Jeans till mig+ ett par tröjor och en jacka som man kan ta ut fleeceen i så blir det en vanlig vindjacka . Köpte en jättefin svart overall med ljusblåa stjärnor på till Colin, och även ett par pyjamaser.
    14 paket våtservetter , ett par skedar som ändrar färg när maten är för varm, två leksaker till Colin som han ska få i julklapp, genomskinligt regnskydd och vinteråkpåse till vagnen, många påsar papegojblandning då de är hälften så billiga på Ullared jämfört med vanliga mataffärer. Köpte även en stegräknare, ett nytt damsugsmunstycke, lite mat, hårfärg och annat smått och gott som man alltid gör .

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8