• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Trolletmilla
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-22 12:23:53 följande:
    Tror ni det går att ringa och fråga om dom kan skicka en lila overall i storlek 92 hem till mig??och en blågrå fleeceoverall i storlek 68???om man betalar innan på något sätt?
    Tror jag tyvärr inte att dom gör. Då skulle de nog inte få göra annat än att packa och skicka hela dagarna. E ju ganska många som ångrar att de inte köpt en speciell vara när de kommer hem.

    Men kanske nån privatperson som ska dit som kanm hjälpa dig att köpa.
  • AnetteGunnarsson

    Ja det skulle det nog vara då ja.. :/

    Dom har iaf hemsändning av de varor man handlat om det tex inte får plats i bilen... :)
    Mailade och frågade iaf..


    Trolletmilla skrev 2008-09-22 12:27:31 följande:
    Tror jag tyvärr inte att dom gör. Då skulle de nog inte få göra annat än att packa och skicka hela dagarna. E ju ganska många som ångrar att de inte köpt en speciell vara när de kommer hem.Men kanske nån privatperson som ska dit som kanm hjälpa dig att köpa.
  • hoppfull trots allt

    Nyss bokat boende för en härlig tripp till Ullared!
    Någon som har koll på om dom har vinterjackor för gravida? Ammningsbehå? Babysitter?
    Tacksam för tips

  • Dancia
    hoppfull trots allt skrev 2008-09-22 12:56:32 följande:
    Nyss bokat boende för en härlig tripp till Ullared!Någon som har koll på om dom har vinterjackor för gravida? Ammningsbehå? Babysitter? Tacksam för tips
    Vinterjackor som är specialsydda för gravida är jag osäker på, men du kommer säkert hitta någon som kommer passa hela vintern ändå . Jag behövde aldrig en speciell vinterjacka. AmningsBH finns det massor och babysitter finns det också ett par varianter av
  • Donna69

    den där dammsugaren dom har på nestle...finns den på ullared???

  • Toksöt

    Någon som vet varför tisdagar och onsdagar rekommenderas att åka till Ge-kås på? Gärna snabbt svar..

  • Anke
    Toksöt skrev 2008-09-22 13:43:26 följande:
    Någon som vet varför tisdagar och onsdagar rekommenderas att åka till Ge-kås på? Gärna snabbt svar..
    många tar väl måndagar eller fredagar som ledighet i anslutning till helg. kan tänka mig att tisdagar och onsdagar är alldeles för mitt i veckan.
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Miraklet09
    Toksöt skrev 2008-09-22 13:51:45 följande:
    Ok tack.. fick för mig att det var bättre varor
    ´nej det beror helt på, eftersom de varierar, ibland när man kommer dit finns inte ett skit och för att sedan bara smokas på med varor igen =)
    E
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8