• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    MIA SD skrev 2008-11-18 09:42:13 följande:
    Det har varit så förr IAF att december är en ganska lugn månad!De flesta har då redan varit på i utiken o fyllt på sina julklappar.Vi som bor i området åker oftast på senare på dagen eller på kvällarna.De fyller ju på varor hela tiden annars skulle ju det vara tomt vid tiotiden.Det har kommit mer folk på helgerna mkt pga söndagsöppet men om det tar folk ifrån vardagen vet jag inte!Vi i området åker ALDRG dit lönehelger och på skollov!Jag älskar gekås o skulle gärna åka dit en gång i veckan! men det får jag inte för mannen..........
    Amen!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • eyalee

    Vi får åka vid tre fyra om vi ska vara där lagom tills det öppnar.. om jag minns rätt så lev det lagom när vi åkte sist vid den tiden.

  • Martha
    eyalee skrev 2008-11-18 09:57:55 följande:
    Vi får åka vid tre fyra om vi ska vara där lagom tills det öppnar.. om jag minns rätt så lev det lagom när vi åkte sist vid den tiden.
    Och vi åkte vid 00,30 typ då var vi där till 7.. dryyygt.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Thuva03
    anna450 skrev 2008-11-18 09:41:53 följande:
    Åå nu e det inte SÅ lång tid kvar tills vi ska åka(2 dec)vi ska hyra stuga.Men jag tänkte på en sak.jag ska kolla efter Bh:ar,men om det e massa kö till provhytterna och jag tar en storlek som jag "brukar" ha,sen om jag provar den i stugan och upptäcker att den inte passar,får jag lämna tillbaka den då dagen efter vi ska in på Gkås igen?(Naturligtvis tar jag inte av lappar å så innan jag provar..)Har en kompis som e därnere nu,smsade med henne nyss och det var okej med folk (än så länge)skrev hon :)
    har för mig att man inte får lämna tillbaka bh:ar. Men jag tycker att bh:arna är ungefär i samma storlek som annars. Jag köpte samma storlek som vanligt och dom sitter bra.
    Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
  • 1 och 1 är 3
    Martha skrev 2008-11-18 10:10:28 följande:
    Och vi åkte vid 00,30 typ då var vi där till 7.. dryyygt.. :)
    Fy, då e man ju trött redan när man kommer dit....
  • Thuva03
    eyalee skrev 2008-11-18 09:57:55 följande:
    Vi får åka vid tre fyra om vi ska vara där lagom tills det öppnar.. om jag minns rätt så lev det lagom när vi åkte sist vid den tiden.
    HÄr får man först ta båten över som går 7:20 sedan sitta på den i några timmar för att sedan va framme mellan 14-15 på em. eller så får man ta kvällsbåten som går vid 17 och sedan va framme vid ullared mitt i natten. så det är pest eller kolera. Men det fungerade fin fint för oss när vi va uppe under höstlovet. Visst mycket folk men ingen köande för oss ifrån ön. Ska förbi gekås en snabbis på vägen hem den 8dec. och hoppas på att det inte ska va kö då heller. Alla pratar om detta köande men jag har varit där nu 8 gånger å har aldrig fått köa.Glad peppar peppar ta i trä
    Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
  • lycklig mamma till min dotter

    Ja nu är det helt säkert. Vi ska åka till ullared! :) Har fixat barnvakt och allt nu med. Lite mer än 1 månad kvar sen blir jag fattig av allt handlade till dotter :)

  • mia949805

    har heller aldrig stått i kö.. men nu ska vi åka tisdagen den 25:e så vi får väl se...

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8