• Anonym (?)

    bh till tioåring??

    Har en bonusdotter på snart 10 år. Hennes mamma köper bh åt henne(.riktig bh.inga toppar) stl 65 aa med stoppning:varför gör man det åt en 10-åring som inte har några bröst?? Det förstår jag inte..har själv en snart 11-årig dotter.

  • Svar på tråden bh till tioåring??
  • Lundby87

    Kan vara skönt för brösten när dem växer och kliar. sen kan det vara lite spännande och snyggt med banden under linnet.

  • carola1977
    Svar på #1
    Fast det räcker väl med en topp och vaddå snyggt med banden under? Ska de ha stringtrosa också så det inte blir troskanter?
  • CoolaSuperMamsen

    usch blir förbannad på sånt, barn skall tydligen inte få vara barn.
    då är det väll bara stringtrosorna som fattas


    4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke.
  • MansonDust

    Hade räckt gott & väl med en sport-bh, som är mer som ett linne som ger stöd. Jag fick min första BH när jag var 12 & då hade jag haft bröst i över 1 år.


    Vi väntar på vår Trea (v. 22) ~ BF 9 Jan -09
  • Anonym (?)

    Det är precis det jag tycker.Hon är ju bara ett barn!

  • Lundby87

    Jag fick min första med samma storlek som fkickan i frågan. Och har inte haft några problem varit mer för sex tidigt eller försökt porra mig för killar. Men fick känna mig lite stor hör ju till utvecklingen lite tycker jag. Men som förälder behöver man ju inte uppmuntra men om önskan finns där så okej. Hade string i 6 med. Å vad e det farliga man får väll ha vad man gillar e dottern som skall ha det inte någon annan så vill hon ha det tycker hon det är fint och sitter skönt så inga problem.

  • CoolaSuperMamsen

    har man bröst är det ju en sak, vet själv att jag längtade efter att få bröst och visst va det spännande med första bhn .
    blev så störd på en mamma när jag var på tror på hm me sin dotter typ 9-10 år hon frågade hennes tös om hon inte skulle ha en bh och pekade på ett ställ med mini bhar vissa av dem var riktigt sexiga men inte på en 9 åring.


    4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke.
  • Anonym (?)
    Emmmi skrev 2008-09-10 16:33:36 följande:
    Jag fick min första med samma storlek som fkickan i frågan. Och har inte haft några problem varit mer för sex tidigt eller försökt porra mig för killar. Men fick känna mig lite stor hör ju till utvecklingen lite tycker jag. Men som förälder behöver man ju inte uppmuntra men om önskan finns där så okej. Hade string i 6 med. Å vad e det farliga man får väll ha vad man gillar e dottern som skall ha det inte någon annan så vill hon ha det tycker hon det är fint och sitter skönt så inga problem.
    så då tycker du att string är ok på en tioåring också?om de vill ha det?
  • Lundby87

    och skall en bh köps kan man ju kolla på dem med snobben på eller helt naturel. Min första va marin blå

  • CoolaSuperMamsen
    Emmmi skrev 2008-09-10 16:33:36 följande:
    Jag fick min första med samma storlek som fkickan i frågan. Och har inte haft några problem varit mer för sex tidigt eller försökt porra mig för killar. Men fick känna mig lite stor hör ju till utvecklingen lite tycker jag. Men som förälder behöver man ju inte uppmuntra men om önskan finns där så okej. Hade string i 6 med. Å vad e det farliga man får väll ha vad man gillar e dottern som skall ha det inte någon annan så vill hon ha det tycker hon det är fint och sitter skönt så inga problem.
    Ooh my good skall hålla hårt i min dotter!
    4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke.
Svar på tråden bh till tioåring??