• Engla1­983
    Äldre 12 Sep 21:53
    9322 visningar
    9 svar
    9
    9322

    Bra tatuerare i skåne??

    Jag är jättesugen på att tatuera mig igen, men skulle vilja ha tips på bra tatuerare i skåne.. Gärna Malmö.. Nån som vet??

  • Svar på tråden Bra tatuerare i skåne??
  • Äldre 12 Sep 22:01
    #1

    Stina nere i Ystad eye scream tattoo.
    Kanon bra, men lååååång vänte tid tyvärr

  • Piaf
    Äldre 12 Sep 22:10
    #2

    Tattooworld och boka hos Charlie där. Men dom har flyttat studion nu, och jag vet inte var. Numret är 040-935000

    Han i sin tur är gammal lärling hos Tony, på TattooWorld 2 i Höör. Han är förstås också jätteduktig! 0413-21360

  • Tossan­74
    Äldre 12 Sep 22:12
    #3

    Daltons i malmö e kanon.Rekomenderar dig varmt dom

  • Äldre 12 Sep 22:15
    #4

    Finns en tatuerare i Örkelljunga, vet folk från Stockholm som åker ner bara för att bli tatuerade av honom.

  • Engla1­983
    Äldre 12 Sep 22:23
    #5

    Tack för tipsen! Har hört om eyescream tattoo, men läste på hemsidan att man inte ens kan ringa för tidsbokning förrän 1/11... undrar sen när de väl har tid att tatuera??
    Hur lång brukar väntetiden vara, nån som vet??

  • Engla1­983
    Äldre 12 Sep 22:25
    #6

    virriga vera: Vet du namn på tatueraren i örkelljunga?? Studionamn??

  • Äldre 12 Sep 23:46
    #7
    Engla1983 skrev 2008-09-12 22:25:34 följande:
    virriga vera: Vet du namn på tatueraren i örkelljunga?? Studionamn??
    Jag tar reda på det.
  • Äldre 13 Sep 14:45
    #8

    Stina har bokningsdagar 2 gånger om året ca. Då bokar hon för ett halvår framåt.
    Hon gör så för att överhuvudtaget kunna ha en möjlighet att få ordning på verksamheten och få tatuera i lugn och ro. Annars ringer telefonen där hela tiden.

    Jobbar Charlie? Hörde att han var sjukskriven en sväng. Han är också bra. Johnny som hade/har i Lund äe också bra

  • Fallen­Ängel8­6
    Äldre 13 Sep 23:02
    #9

    jag har tatuerat mig på tattoworld i höör. och av sååå många anledningar så avråder jag andra att tatuera sig där. inte bara jag som blivit missnöjd och illa behandlad utan vi är flera stycken som nu står me kassa tatueringar. ett tips bara ;)

    jag själv vill tatuera mig igen och fixa till den tatuering som jag har. men jag vet inte vilken tatuerare jag ska lita på efter som extrem flopp. Men sååå många har tipsat mig om stina och eyescream tattoo. och att det ska vara värt att vänta. jag kommer nog att lyfta luren den 1/11 iaf ;)

Svar på tråden Bra tatuerare i skåne??