• kids is my life
    Äldre 26 Sep 10:52
    38609 visningar
    9 svar
    9
    38609

    kissar ofta och ont i magen.

    Jag kissar ofta. ungefär efter en timme eller mindre så är jag jätte kissnödig fast jag precis har kissat. Och jag vet att det inte är urinvägsinfektion för det har jag nyss haft och då svider det när man kissar och man kissar jätte ofta och känner sig kissnödig fast man precis har kissat. och nu svider det inte när jag kissar. Och jag har även haft ont mellan magen och där äggstockarna och allt sitter. sitter jag still och rör mig lite så kan det sticka till eller hugga till lite. förut när jag satte mig så fick jag jätte ont och det bara högg till. någon som vet vad det kan vara?

  • Svar på tråden kissar ofta och ont i magen.
  • kids is my life
    Äldre 26 Sep 10:53
    #1

    det känns även som om jag har håll på högra sidan och igår eller i förrgår så gjorde det ont på vänstrasidan.

  • Caranl­achiel
    Äldre 26 Sep 11:01
    #2

    Man blir mer kissnödig när man är gravid, jag kissar på samma sätt som du också nu.


    Vecka 15 - and counting!
  • Honton
    Äldre 26 Sep 11:06
    #3

    jag med....

  • Caranl­achiel
    Äldre 26 Sep 11:07
    #4

    Känner förresten också lite olika sorters smärta av och till. Har börjat få ont när jag är kissnödig t.ex., fast det känns som om jag har ont i livmodern. Antagligen trycker det väl på så att det känns i livmodern också. Går jag på toa så går det över.

    Jag tänker bara att eventuella smärtor har att göra med att livmodern växer och trycker undan de andra organen. Inte konstigt om det känns lite obehagligt.


    Vecka 15 - and counting!
  • kids is my life
    Äldre 26 Sep 11:08
    #5

    men jag vet inte om att jag är gravid.
    jag hade ägglossning i lördags.

  • kids is my life
    Äldre 26 Sep 11:09
    #6

    okej. jag fick ont i högra sidan när jag satte mig på toaletten.

  • kids is my life
    Äldre 26 Sep 11:10
    #7

    kan även tilläga att jag har haft mens värk i ca två dagar men det har gått över och var ca tre dagar sen. det är en vecka kvar till mens.

  • Caranl­achiel
    Äldre 26 Sep 11:10
    #8

    Aha har du precis haft ägglossning? Då kan det ju vara ägget som fäste som du kände. Det kände jag av. Kändes som en knivskarp, huggande smärta som varade i några sekunder åt gången. Liknade verkligen INTE mensvärk.


    Vecka 15 - and counting!
  • kids is my life
    Äldre 26 Sep 11:11
    #9

    okej. jag hade haft samlag och sen dagen efter glömde jag att ta ett p-piller och det var i lördags.

Svar på tråden kissar ofta och ont i magen.