• Anonym (XXX)
    Äldre 29 Sep 17:58
    11407 visningar
    43 svar
    43
    11407

    Ni med pessar!!

    Vilken storlek har ni på pessaret? Har ni fött några barn? Sägs att man kan behöva större då.

  • Svar på tråden Ni med pessar!!
  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 13:23
    #31

    Du får en utförlig handbok tillsammans med pessaret, så det är inga problem. Använd länken och gå in på produkter och välj pessar så står e-postadressen man beställer från där

  • Anonym (ska skaffa­)
    Äldre 9 Oct 15:07
    #32

    Nu är det beställt.

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 9 Oct 17:49
    #33

    Har din gel kommit till apoteket än? Inte min, hemskt vad tid det ska ta för dem att röra ihop lite gel Fast nu har jag haft äl precis så det är ingen panik med det den här cyklen.

  • Anonym (ska skaffa­)
    Äldre 9 Oct 18:03
    #34

    Har inget hört så tänkte gå dit och kolla imon. De sa ju tisdag för gelen till mig. Annars beställer jag nån annanstans.
    Kanske de tänkte att får hon inget pessar så behöver hon inte gelen, men hoppas inte det.

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 19:45
    #35

    Hur har det gått för dej?

  • Äldre 26 Oct 19:48
    #36

    Sorry, men jag måste bara låna tråden lite..

    Hur länge kan man ha ett pessar sitta? hur pass säkert är det? Krångligt att få på plats? Vad kostar det?

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 20:01
    #37

    Pessaret ska sitta 6 timmar och längst 12 timmar efter samlag. Det kostar 395 kr och använder man det rätt tror jag det var 96-98% säkerhet, det kan du gooogla på. Tycker det är rätt lätt att få på plats, man lär sig

  • Anonym (ska skaffa­)
    Äldre 27 Oct 16:13
    #38

    Ja har fått hem alla grejer nu.
    Har testat det också men tycker att det är svårt att veta att det sitter bra. Så känns osäkert då, men borde öve lite på att sätta i men har inte haft tid att testa så mycket.

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 16:15
    #39

    Killen känner inte det va?

  • Anonym (ska skaffa­)
    Äldre 27 Oct 16:17
    #40

    Han säger att han inte gör det iaf.

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 19:27
    #41

    Jag ska hämta ut min gel i morgon, har inte behövt det förrän nu. Närmar sig äl tider...

  • Anonym (ska skaffa­)
    Äldre 28 Oct 19:21
    #42

    Ta inte för mycket gel bara, det gjorde jag första gången jag använde den, blev halt att sätta in kan jag säga

  • Anonym (XXX) Trådstartaren
    Äldre 28 Oct 22:59
    #43
    Anonym (ska skaffa) skrev 2008-10-28 19:21:25 följande:
    Ta inte för mycket gel bara, det gjorde jag första gången jag använde den, blev halt att sätta in kan jag säga
    Haha, tack för tipset!
Svar på tråden Ni med pessar!!