• Anonym
    Äldre 11 Jul 10:40
    20568 visningar
    51 svar
    51
    20568

    Hur får man bort allt b*js (äckligt)

    Är det INGEN fler än jag som har problem med att få bort allt b*js när man varit på toaletten. Jag torkar och torkar och gnider något så kopiöst, men ändå finns det kvar många gånger, åker ibland ut i trosorna superäckligt ju! Har ibland börjat använda barnens våtservetter, men det ska man väl inte behöva göra? Det jobbgaste är när man ska ha sex och inte hunnit "förbereda" sig genom att tvätta extra noga - tänk om ha skulle märka nåt?

  • Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)
  • vadska­jaghet­adå
    Äldre 11 Jul 11:22
    #0

    TS > jo precis "nu duschar hon igen, okej då sket nu igen"

  • silhue­tt
    Äldre 11 Jul 11:24
    #0

    Du kan ju annars köpa torra tvättlappar, de är ju jättebilliga kostar typ 15 kr för ett paket med 100-200 st. De funkar utmärkt att blöta. Vanligt toapapper smular ju bara sönder sig..

  • Äldre 11 Jul 11:34
    #0

    Jag måste vara en äckelfia då! Torkar bara med papper. Dock ordentligt och ett par extra gånger. Duschar ju iofs 1-2 ggr per dag och byter underkläder efter varje dusch.

  • silhue­tt
    Äldre 11 Jul 11:36
    #0

    Haha, nej, jag tvättar mig inte heller Dock brukar jag få bort allt med vanligt papper så det känns onödigt att tvätta efter varje gång.

  • Fred
    Äldre 11 Jul 12:07
    #0

    Tänk dig hur kul det är att ha lika mycket hår i rumpan som på huvudet hehheh..

    jag tvättar mig om jag kan.. handfat funkar väldigt bra om man inte är för kort kanske..

  • wellah
    Äldre 11 Jul 12:10
    #0

    sannispannisen: det handlade ju om någon som har problem få bort skiten. jag har lite av samma problem och ibland använder jag duschen.....

  • Zazla
    Äldre 11 Jul 12:15
    #0

    Bidén kanske inte var en så dum idé egentligen, haha.

  • Äldre 11 Jul 12:16
    #0

    Hörni! Tänk på att inte spola ner våtservetterna i toan! Det kan bli ett betydligt större problem än "lite skit i ändan"!

  • Anonym (Jippi­)
    Äldre 11 Jul 12:34
    #0

    va glad jag blir att någon annan tar upp detta då jag själv har undrat och funderat varför det blir på detta vis.
    Jag har funderat i dessa banor.

    1. jag måste vara väldigt äcklig som ofta får en "rostrand" i trosor och måste byta.
    2. måste äta fel så att jag är för "kletig" i magen
    3. knas på ringmuskeln?
    4. för hårig så det är svårt att få rent?

    Jag har kommit fram till att det nog är en kombination av allt detta. Men jag tror jag ska testa våtservettsvarianten även om jag är osäker om underlivet klarar det. (är superkänslig mot tvål)

  • hanne
    Äldre 11 Jul 13:20
    #0

    Gör det verkligen nåt om "han skulle märka nåt" ?? Kan du inte säga -" hmm, känner mig lite ofräsch, ska gå och tvätta mig först" eller nåt liknande isåfall? Om ni har barn ihop så måste han ju trots allt ha listat ut att också du bajsar ibland...

    skämt åsido, i slutet på graviditeten och just efter förlossningen hade jag också samma "problem" ( tänkte inte på det som ett problem då..) och det berodde på att jag fick lite hemmorojder (tror jag!) men det försvann efter nån vecka.

Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)