• Manixa

    Vad skall ni köpa i farsdagspresent?

    Vad skall ni köpa till era barns pappa på farsdag?
    Jag behöver verkligen tips o råd då min sambo inte använder smycken o dyl.

  • Svar på tråden Vad skall ni köpa i farsdagspresent?
  • Manixa

    Inramat foto jo det e ju faktiskt en bra idé. Kankse kan man ta en fin höst bild på oss båda tillsammans och rama in.

  • Manixa
    Svar på #12
    Ja då har du ju inga problem med present det här året, grattis o lycka till.
  • ewis1

    Vi fick ett positivt graviditetstest förra fars dag. Det blir svårt att slå det i år. Det blir nog något så enkelt som choklad med whiskysmak.

  • mapo51

    Min man ska få en Sodastream Pure, det är lite snyggare design än de vanliga.

  • Blåklockan79

    Min sambo ska få kaffebönor, han är lite kaffenörd, så hoppas jag lyckas... Och kanske även en inramad bild på tjejen att ha på jobbet, men han har redan henne som bakgrundsbild på datorn på jobbet så det känns inte lika skoj, men om jag hittar någon extra fin ram så...

  • jsomijohanna

    Förra året fick mina barns pappa ett örngott från hemtex där det står: världens bästa pappa! Å kalsonger givetvis...

  • Litenekorre

    Vi ska köpa "ingenting" istället får kan kort från mig och barnen - till exempel - "en hel dag med TV spel" (ostört såklart då så jag tar hand om våra barn) eller "pizza till middag" eller "bio kväll med polare" (som vi bjuder på) osv. Roliga aktiviteter som jag vet att han kommer att uppskatta. Korten gäller 1 år och han får växla in de hur han vill :)


     


     

Svar på tråden Vad skall ni köpa i farsdagspresent?