• Svar på tråden fd tråddödare snackar vidare
  • Coccolina
    Kaxmaja skrev 2008-10-31 08:58:09 följande:
    Happy halloweenSamuel har just nu ingen som helst sammarbetsvilja till att vara med på kort. Men men ni får hålla till godo med dessa 
    Guuuuuuuuuuuuuuud så söt!!!!!


    Själv har jag varit hos älsklingen hela helgen (Ovanligt ) Mysigt!!
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Kaxmaja
    Docendo díscimus skrev 2008-11-05 19:02:58 följande:
    I morgon kommer de veckopendlande maken hem.
    skönt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Guldrosen

    Tjinixen tjejer!

    Hur har ni det i mörkret?

    Nästa helg (14-16/11) åker jag och nio andra "tjejer" på spa-weekend till Tylösand. Vi börjar vår resa tidigt på fredagsmorgonen för att hinna shoppa loss i Halmstad innan vi checkar in på hotellet. Några av ska få manikyr (fransk), frukt och mousserande vin på lördagskvällen innan vi ska iväg och äta en supergod trerätters middag. Eventuellt blir det lite dans efter maten...

  • Kaxmaja
    Guldrosen skrev 2008-11-06 20:09:37 följande:
    Tjinixen tjejer!Hur har ni det i mörkret?Nästa helg (14-16/11) åker jag och nio andra "tjejer" på spa-weekend till Tylösand. Vi börjar vår resa tidigt på fredagsmorgonen för att hinna shoppa loss i Halmstad innan vi checkar in på hotellet. Några av ska få manikyr (fransk), frukt och mousserande vin på lördagskvällen innan vi ska iväg och äta en supergod trerätters middag. Eventuellt blir det lite dans efter maten...
    Oj oj vad du är på SPA hela tiden Kul. En annan får vara glad om man får sova längre än till 4
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Docendo díscimus
    Guldrosen skrev 2008-11-06 20:09:37 följande:
    Tjinixen tjejer!Hur har ni det i mörkret?Nästa helg (14-16/11) åker jag och nio andra "tjejer" på spa-weekend till Tylösand. Vi börjar vår resa tidigt på fredagsmorgonen för att hinna shoppa loss i Halmstad innan vi checkar in på hotellet. Några av ska få manikyr (fransk), frukt och mousserande vin på lördagskvällen innan vi ska iväg och äta en supergod trerätters middag. Eventuellt blir det lite dans efter maten...
    Underbart.

    I morgon får jag egentid - för jag ska styrketräna på Sats.
  • Guldrosen

    I tisdags var jag och tränade på en Power Plate (vibrerande platta) det var hur jobbigt som helst. På onsdagskvällen hade jag hur ont som helst i musklerna. Igår tränade jag igen. Man tränar i endast 20 minuter. Vi får se om jag har ont i musklerna imorgon. Men tänk vilken kropp jag kommer att ha om några månader...

  • Kaxmaja
    Guldrosen skrev 2008-11-08 17:24:50 följande:
    I tisdags var jag och tränade på en Power Plate (vibrerande platta) det var hur jobbigt som helst. På onsdagskvällen hade jag hur ont som helst i musklerna. Igår tränade jag igen. Man tränar i endast 20 minuter. Vi får se om jag har ont i musklerna imorgon. Men tänk vilken kropp jag kommer att ha om några månader...
    du kommer bli skitsnygg
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden fd tråddödare snackar vidare