• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • Centurion
    Barkbam skrev 2008-11-10 19:57:24 följande:
    Men om hon nu får svara på vad hon vill, vad är det då som är felet? Om någon tycker att vissa kommentarer är "dumma" utan att nämna någons signatur, har man väl rätt till det också. Alla kommentarer kanske är det bästa man läst på länge och då måste man väl få tycka det. Det kommenteras friskt, men en del är sjukt också! Eftersom många tycker att detta är intressant ämne blir det mycket inlägg, och det är ju jättebra, men bara för att det är många kommentarer, säger ingen regel att alla är lika bra, eller för den delen sakliga.
    Precis som en bloggare väljer vad man vill skriva eller kommentera så har man precis samma rätt i ett diskussionsforum förutom att man då måste hålla sig till reglementet,
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Emmel
    Centurion skrev 2008-11-10 20:10:42 följande:
    jag har länken om du släpper in mig
    Jag vill också ha länken... snääääääällla!

    //Emmel, elak flicka!
  • Thalis
    Emmel skrev 2008-11-10 20:31:13 följande:
    Jag vill också ha länken... snääääääällla!//Emmel, elak flicka!
    Kan säga att jag håller på att läsa för fullt!
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Angelx

    Hej igen alla korkade FL:are

    Nu är jag tillbaka igen. Jösses vad ni har hunnit med mycket

    Jag har ju missat hur mycket som helst............

    MA har verkligen en riktigt god vän med jätteroliga ideer....
    Verkligen kränkande....

    MA har satt ett ultimatum på oss här på FL......hon lägger ut vissa saker om vi.....är smartare? Är dummare? Slutar spekulera? Fortsätter spekulera??? Ja vad menar hon egentligen??? Fattar ingen ting faktiskt, nån som fattar? Förklara gärna då för mig....

    MA tror/vet att hon kommer med sanningen men hur kan hon tro att vi ska tro på henne???
    Och varför ska vi tro på henne?

    Vi kan först tro då personerna ställs mot varandra, först då inte genom att hon skriver en bok. Blåögd man är om man tror på det själv.....

    Hon påstår också att det är dålig stämmning här och om hon tycker det kan hon tacka sig själv. Hade inte hon startat skitsnacket om oss hade det nog aldrig hänt, så det är helt och hållet hennes eget fel.........

  • Pysse

    Nu har jag blivit så fascinerad, förvirrad, upprörd och allmänt nyfiken på den här länken, att jag gick och köpte mig ett nytt exemplar av Gömda eftersom jag inte kunde hitta mitt gamla ex.
    Nu vet jag inte vad jag skall tror längre - minns att när jag läste Gömda första gången, så låg jag på BB och försökte förhindra att min son skulle komma ut allt för tidigt. Blev så upprörd över boken att jag fick ha extra Bricanyl eftersom jag fick sammandragningar. Har just läst Mias hemlighet och snyftat mig igenom Emmas - Mias dotter.
    Vet inte vad som gör mig mest upprörd - att jag har engagerat mig i något som kanske inte är sant eller för att jag blir upprörd över att det kanske inte är sant, när jag egentligen borde vara glad över att det kanske inte är sant.

    Något jag blev fundersam över i Gömda är att Televerket lämnade ut hemliga nummer 12 gånger - jag vet att detta måste ha varit i slutet av 80-talet, men nu tror jag att nummerupplysningen inte ser hemliga nummer ens. Också att Mia och hennes man blev sjukskrivna av en psykolog -det kunde man väl inte ens bli på 80-talet?

  • Andrea

    Måste lägga tråden bland mina favoriter. Skriver mer sen damer.

  • Thegran

    har precis lagt in en förhandsbeställning på boken hos förlaget - bra julklapp till syrran :)

  • Thalis
    Pysse skrev 2008-11-10 20:54:18 följande:
    Nu har jag blivit så fascinerad, förvirrad, upprörd och allmänt nyfiken på den här länken, att jag gick och köpte mig ett nytt exemplar av Gömda eftersom jag inte kunde hitta mitt gamla ex.Nu vet jag inte vad jag skall tror längre - minns att när jag läste Gömda första gången, så låg jag på BB och försökte förhindra att min son skulle komma ut allt för tidigt. Blev så upprörd över boken att jag fick ha extra Bricanyl eftersom jag fick sammandragningar. Har just läst Mias hemlighet och snyftat mig igenom Emmas - Mias dotter.Vet inte vad som gör mig mest upprörd - att jag har engagerat mig i något som kanske inte är sant eller för att jag blir upprörd över att det kanske inte är sant, när jag egentligen borde vara glad över att det kanske inte är sant. Något jag blev fundersam över i Gömda är att Televerket lämnade ut hemliga nummer 12 gånger - jag vet att detta måste ha varit i slutet av 80-talet, men nu tror jag att nummerupplysningen inte ser hemliga nummer ens. Också att Mia och hennes man blev sjukskrivna av en psykolog -det kunde man väl inte ens bli på 80-talet?
    Jag läste asyl förra året och då låg även jag på bb i sängläge med Bricanyl sprutor morgon och kväll samt tabletter mitt på dagen. Och jag blev faktiskt också så upprörd att mina sd ökade och jag öppnade mig lite(tur att jag hade cerklage).

    Jag sommarjobbade på Telia för 8 år sedan och då gick det att se hemliga telefonnr MEN vi fick inte ge ut dom(såklart).
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Emmel
    Thalis skrev 2008-11-10 20:41:40 följande:
    Kan säga att jag håller på att läsa för fullt!
    Kan inte du inboxa den till mig!?
Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda