• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • Emmel
    Thegran skrev 2008-11-10 20:59:26 följande:
    har precis lagt in en förhandsbeställning på boken hos förlaget - bra julklapp till syrran :)
    Kan du skriva in länken på förlaget så jag kan beställa?
  • Thegran
    Svar på #886
    Emmel skrev 2008-11-10 21:08:13 följande:
    Kan du skriva in länken på förlaget så jag kan beställa?
    www.blue.se
  • Angelx
    Thalis skrev 2008-11-10 20:41:40 följande:
    Kan säga att jag håller på att läsa för fullt!
    Vad läser du???
    "nyfiken" det verkar vara spännande jue!!!!
  • Emmel

    Fattar någon av er detta? Det är från MA´s blogg:

    Petra sa...
    Det skulle vara kul att se åtminstone några av de "avslöjande frågorna" till Mia och Liza som du skriver om!
    Mvh Petra

    den 10 november 2008 09:18

    Monica Antonsson Bällstahäxan sa...
    Petra,
    Jag förstår det. Jag har funderat länge på om jag ska lägga ut dem eller ej. Familjeliv avgör.

    den 10 november 2008 09:31

    Är det hennes familjeliv som avgör eller är det vi i Familjeliv? I så fall har vi bra mycket större betydelse för MA och hennes tro på sin bok och sitt "scoop" än hon tidigare låtsats om, anser jag!

  • Thalis
    Angelx skrev 2008-11-10 21:21:19 följande:
    Vad läser du???"nyfiken" det verkar vara spännande jue!!!!
    En tråd där sorgen efter ett tappat tuggummi jämförs med sorgen över att ha förlorat ett barn,och jag kokar av ilska!
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
  • Sexymala
    Emmel skrev 2008-11-10 21:22:53 följande:
    Fattar någon av er detta? Det är från MA´s blogg: Petra sa... Det skulle vara kul att se åtminstone några av de "avslöjande frågorna" till Mia och Liza som du skriver om!Mvh Petraden 10 november 2008 09:18Monica Antonsson Bällstahäxan sa... Petra,Jag förstår det. Jag har funderat länge på om jag ska lägga ut dem eller ej. Familjeliv avgör.den 10 november 2008 09:31Är det hennes familjeliv som avgör eller är det vi i Familjeliv? I så fall har vi bra mycket större betydelse för MA och hennes tro på sin bok och sitt "scoop" än hon tidigare låtsats om, anser jag!
    det där uttalandet är inget annat än fjantigt och omoget... anser jag. Snacka om att bry sig. Hon verkar ju bry sig mer än hon själv anar...
  • Einstein
    Barkbam skrev 2008-11-10 19:57:24 följande:
    Men om hon nu får svara på vad hon vill, vad är det då som är felet? Om någon tycker att vissa kommentarer är "dumma" utan att nämna någons signatur, har man väl rätt till det också. Alla kommentarer kanske är det bästa man läst på länge och då måste man väl få tycka det. Det kommenteras friskt, men en del är sjukt också! Eftersom många tycker att detta är intressant ämne blir det mycket inlägg, och det är ju jättebra, men bara för att det är många kommentarer, säger ingen regel att alla är lika bra, eller för den delen sakliga.
    [/citat]

    Fast här på fl får man inte skriva vad som helst. Det finns regler som vi måste följa. Med det har jag inte sagt att
    Centurion skrev 2008-11-10 19:59:05 följande:
    [citat]
    Ja det är helt enkelt bisarrt och när man sedan nedvärderar en sajt med flera tusen medlemmar rakt av visar man inte direkt en sida av insiktsfullhet. Sen uttalandet elaka flickor? Ja jag vet då rakt inte vem som är mest elak? För att inte tala om kompisen Hasses briljanta idé! Jag är mållös!
    Undrar om inlägget fått vara kvar om de skrivits här på fl?
  • Emmel

    En sak: om MA följer sin vän Hasses tips och ger ut vår tråd som bok så vill jag ha del av vinsten. För så många människor som skulle köpa den boken har aldrig tidigare funnits i Sverige. En person som ger ut en bok full med korkade och okunniga inlägg från elaka flickor! HUGA, HUGA sommarstuga... Folk skulle ränna som galningar till bokaffärerna. ;0)

Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda