• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • Angelx
    Emmel skrev 2008-11-10 21:31:43 följande:
    Länken är hos dig!
    Får jag oxå den?
  • ladydivine

    Jag läser inte om tuggummi....sitter här och väntar på fler spännande inlägg ju =P

  • Andrea
    Angelx skrev 2008-11-10 21:28:41 följande:
    Det kan jag förstå att du gör......vad heter den tråden?
    Undrar också det!
  • Einstein
    ladydivine skrev 2008-11-10 21:43:59 följande:
    Jag läser inte om tuggummi....sitter här och väntar på fler spännande inlägg ju =P
    Har inte den här tråden blivit lite väl ot nu? Ni som vill ha tuggummilänken kan väl be om den i gb eller inbox!
  • blå fisk

    Jag hittade den här tråden och bloggen av en slump. Jag måste ändå säga att efter att ha läst boken "Mias hemlighet" skulle jag inte vara ett dugg förvånad om det stämmer att historien i Gömda och Asyl inte stämmer. Jag fick en mycket konstig känsla efter att ha läst Mias hemlighet.

    Angående att vissa saker om Mia har ändrats som betyg, yrke och nationalitet på hennes man "Anders", så kanske man kan tycka att det skulle kunna vara befogat om nu resten är sant. Men om man dessutom lägger till det faktum att hon redan hade ett barn när hon fick sin dotter Emma, så känns det som ganska många saker som valts att tas bort för att förbättra sanningen. Att göra Mia till en kvinna som vem som helst kan identifiera sig med.

    Jag läste också att någon trodde att den nya boken av Monica Antonsson bara skulle vara ett sätt på "Osama" att få tag i Mia. Jag tror nog ändå att man måste sig tro ha lite mer på benen än bara snälla ord från en man som beskrivits som en krigsskadad galning, innan man väljer att skriva en bok i ämnet.

  • Einstein

    Tant Greta skrev 2008-11-10 21:57:15 följande:


    Skojade lite
    därav min " "
  • Thalis
    Tant Greta skrev 2008-11-10 21:57:15 följande:
    Skojade lite
    Einstein skrev 2008-11-10 21:58:45 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-10 21:57:15 följande: därav min " "
    Nu är ni elaka och korkade!!!
    Den som skrattar sist.... .......förstod inte skämtet
Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda