• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • morrontrött

    minus på vågen den här veckan. det känns bra.
    nu är vi friska igen från förkylningen. det känns så orättvist att min sambo klarar sig från det nästan varje gång, men jag åker på samma förkylningar som barnen, ALLTID.

    grattis till er som fått minus på vågen!

    stackars maddisen som får gå o praktisera med feber. usch. hoppas du kryar på dig.

  • Maddisen80

    mickans s idag blir de akutbesök på sjukhuset hade 39,5 i feber i natt ,hur är de med dig ?
    moronttrött jag ha slutat praktiken nu eftersom de gå inte att jobba med smärta och feber, grattis till din viktminskning.

  • mickans

    Aj aj aj då, låter inte roligt alls. Ska den aldrig gå över

    Med mej är det bra träningsverk från gårdagens Bodypump . Och ser fram emot att gå på bowling med lillkillen i kväll.


    Maddisen80 skrev 2009-02-03 12:21:54 följande:
    mickans s idag blir de akutbesök på sjukhuset hade 39,5 i feber i natt ,hur är de med dig ? moronttrött jag ha slutat praktiken nu eftersom de gå inte att jobba med smärta och feber, grattis till din viktminskning.
  • Sigrid

    Grattis!


    morrontrött skrev 2009-02-03 10:41:07 följande:
    minus på vågen den här veckan. det känns bra.nu är vi friska igen från förkylningen. det känns så orättvist att min sambo klarar sig från det nästan varje gång, men jag åker på samma förkylningar som barnen, ALLTID.grattis till er som fått minus på vågen!stackars maddisen som får gå o praktisera med feber. usch. hoppas du kryar på dig.
  • Sigrid

    Usch.
    Jag hoppas verkligen att det går över snart.


    Maddisen80 skrev 2009-02-03 12:21:54 följande:
    mickans s idag blir de akutbesök på sjukhuset hade 39,5 i feber i natt ,hur är de med dig ? moronttrött jag ha slutat praktiken nu eftersom de gå inte att jobba med smärta och feber, grattis till din viktminskning.
  • mickans

    Var på Bobypump i morse 7-8, svårt att komma upp både för mej å kidsen. Men när jag väl var där så käns det fantastiskt att ha det gjort

    Nu längtar jag nästan lite till vägningen, hoppas hoppas på det bästa

    Helgen vet jag kommer gå i matens tecken, maken fyller år på lördag och då planerar jag både smörgårtårta, pajer och bakverk .

  • Maddisen80
    Svar på #275
    mickans härligt med träningsvärk ibland, roligt och gå på bowling, jah jar aldrig spelat bowling på riktigt bara på wii ,nä de går aldrig över med smärtan .
Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra