• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • morrontrött

    hej tjejer!
    här är det bara fint. det är helg, vilket betyder jobb för mig, men det är helt ok och jag känner mig nöjd, glad och tillfreds.
    jag har motionerat idag i vårt urtrista väder och det känns bra.

    fortsatt trevlig helg på er

  • Maddisen80

    Sigrid
    Förkyld kan vara väldigt jobbigt med man bli trött och hängig . Jag orka inte åka på akuten igen det är bara dit jag kan komma i kontakt med någon de är 3 mil dit sen blir hemskickad.

  • Linrund

    jäkla ski!t jag tror jag håller på att bli förkyld. Snorret rinner och jag nyser hela tiden. Jag har inte tid att vara förkyld nu. Jag ska på 2st fester (eftervarandra) i helgen och har då inte tänkt att sitta med röd näsa och rinnande näsa på festen. måste försöka kurera mig så att jag inte blir ju:(

    Annara så det bara bra med mitt nya liv. kilona ramlar av mig sakna men säker men cm är ändå kvar. kör pilates som träning enligt dom så ska man ju få en smal och fin midja. stämmer inte riktigt på mig just nu. förhoppningsvis ska min samal och fina midja kommit fram innan sommaren:) Vill nämligen kunna ha sommarkläningar och bikini.

    Hur gör ni. Sätter ni upp delmål eller?

  • morrontrött
    Svar på #544
    Linrund skrev 2009-03-08 14:54:20 följande:
    Hur gör ni. Sätter ni upp delmål eller?
    ja jag har gjort det hela tiden. ca 3 kg i taget. men nu har jag faktiskt inget delmål. kanske dax att sätta upp ett delmål
  • morrontrött

    hurra!!!!
    nu har jag skärpet på 4:e hålet.
    i höstas var det för kort så då kunde jag inte ha det alls!!!!!

  • Sigrid
    morrontrött skrev 2009-03-08 20:01:15 följande:
    hurra!!!! nu har jag skärpet på 4:e hålet. i höstas var det för kort så då kunde jag inte ha det alls!!!!!
    Grattis! Bra jobbat. Det är när man ser resultatet som man inser att det är lönt mödan. Fortsätt så!
  • Sigrid

    Linrund:
    Hoppas du slipper förkylning. Tyvärr har jag ingen dunderkur, även om jag önskade att jag hade.

Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra