• Nette
    Äldre 18 Dec 23:14
    101572 visningar
    32 svar
    32
    101572

    Vad betyder strula?

    Min dotter (10 år)hade hört några snacka om att dom hade strulat i helgen. Och hon undrade vad det betydde (hon har väl ett hum om vad det är) Men jag e inte helt 100 själv över VAD man faktiskt gör.

    hjälp mig ni som vet
    // Nette

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-18 23:16
    Har fått för mig att ordet betyder lite olika beroende på ålder!? è det fel?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-18 23:35


  • Svar på tråden Vad betyder strula?
  • Nette
    Äldre 18 Dec 23:41
    #21

    Det är så jag menar! Att han VET mer.


    JeanneDArc skrev 2008-12-18 23:39:32 följande:
    Ja men att broren e äldre betyder väl inte att han har gjort en massa.. kanske att han vet mer bara
  • Jeanne­DArc
    Äldre 19 Dec 11:31
    #22

    Jaa, fast det är inget att lägga vikt vid! jag visste massor som typ 7-åring med äldre styvsyskon och fppa och styvmor som var väldigt öppna av sig. Men jag var inte tidig med något för det. Kunskap och att agera är helt olika saker. menar bara att jag tror inte du behöver vara orolig för att han är 12 år och har fått höra saker.

  • Esther­y
    Äldre 19 Dec 11:43
    #23

    strula.. då hånglar men eller kanske lite mer fast inte samlag och s ska man väl inte va tillsammans, då är det ju inte strul.

  • Nette
    Äldre 19 Dec 20:47
    #24

    ok. Tack!

  • Nette
    Äldre 15 Jan 19:51
    #25

    nervös mamma med två barn "instängda" på rummet....*puffar tråden*.....

  • Äldre 15 Jan 20:01
    #26

    Bara du ser till att hon vet att man får säga nej till saker man inte vill göra och vågar stå på sig så är det nog ingen fara.
    Du får väl köra klassikern o fråga om de vill ha fika

  • Nette
    Äldre 16 Jan 22:06
    #27

    hehe! Jag ropade och frågade om dom var hungriga!

  • krokod­illen
    Äldre 17 May 19:56
    #28

    Ungefär när man är 13-14 börjar man strula och det är att man hånglar med mycket tunga oftas i en säng nästan liggandes på varandra eller sittande på varandra. Man brukar också använda mycket smek och ibland sexuella handlingar som att smeka varandras kön men också onanera varandra eller orala handlingar, men oftas bara grovare hångel och smek.
    Man brukar strula i ungefär 30 minuter men detta kan variera. 
    Ibland när det gäller äldre personer som 14-16-åringar  kan strulet övergå till samlag. 
    Hoppas du fick veta allt. 

  • Äldre 3 Jul 02:22
    #29

    strula e typ när man hånglar, men inte på "offentlig" plats som typ på skolan utan hemma i sängen eller någonting.

  • Äldre 12 May 00:28
    #30

    Krokodillen är den som har rätt

  • Äldre 16 Oct 20:47
    #31

    Jag går i 5:an och jätte många säger att jag måste hångla med min pojkvän och många har smsat och frågat om jag vill strula med honom. Jag vet inte hur man hånglar men jag tror att han vet det och jag får panik när folk i skolan säger att vi måste hångla!

    Snälla är det någon som kan berätta flr mig hur man hånglar eller strular.

  • Äldre 18 Sep 23:16
    #32

    De är hångel Fast killen/Tjejen kanske tafsas medan de håller på!

Svar på tråden Vad betyder strula?