• So nice

    Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

    fortsätter våra diskussioner om ev. framfall

  • Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
  • Uppsalapojkarna

    Jag ahr inte en aning om hur jag ska sätta in ringen jag fick igår. Måste ha glömt bort helt att ge mig instruktioner om hur den ska sättas. Hon sa bara att jag kan ta ut och in den som jag vill,men hur ska den sitta då?

    Måste ju klippa av mig mina fina långa naglar om jag ens ska lyckas Rynkar på näsan
    Då har jag så fina och långa naglar som folk som gjort nagelförlängning, fast mina är helt naturliga

  • Minnie7

    Men då- satte hon inte in den åt dig igår? Jag provade ju också en ring (bara ett dygn iof) och hon satte in den och provade ut storlek. Sedan kan man nog ta in och ur den men det är ju mäckigt. Vet att jag åkte in och de fick hjälpa mig ta ut den.

  • trebarsmamma

    Men jag har fyra lätta förlossningar och jag vill verkligen inte göra det värre än vad det är just nu, men om det är så att jag är med barn så ska jag ta upp det på första mötet och säga att jag verkligen vill ha snitt,

  • Uppsalapojkarna

    minnie
    ja, hon satte in den och sa att jag skulle ha den i dagtid,men att det inte gjorde något om jag hade den över natten ibland. Det kanske finns olika ringar. Denna går att böja på ett håll och sedan har den ett plastnät inuti med ett par hål i sig.

    Hon tog bara en sort och testade inte flera.

  • Gladhannapanna

    UP: trist med naglarna, du får väl väga för och nackdelar med ring/naglar och se vad som känns mest prioriterat. Naglarna växer ju ut igen när du inte behöver ringen mer, om du nu väljer ringen...

    Har du googlat, kanske hittar du hur man gör på nätet. Har du testat att sätta in den själv? Antar att du tg ut den igår så då kanske du vet hur den satt?

  • pseudonym1

    Här inne råder semester

    En liten fråga till er som op redan...
    Jag gnager ju på om min träning men nu är det mindre än 3 v kvar innan op och jag har ÅNGEST över det här...
    Tränar som en fullständig dåre just nu och varenda löparpass så nästan gråter jag av vetskapen att det kanske inte blir några fler såna

    Man ska ju ta det lugnt efter op men hur är det med promenader? Kan man när man känner sig ok därnere typ powerwalka? Det är ju inte samma stötträning som med löpningen menar jag...
    Jag får väl söka mitt endorfin från spinning längre fram men det lär man väl inte få göra på ett tag heller misstänker jag...

  • Minnie7

    Pseudo: men om du känner att det är ok att springa redan nu innan op- skulle du inte kunna fortsätta med det sedan då? Du har väl, vad jag har förstått, inget utvecklat framfall och nu kommer de stärka upp slidväggarna ytterligare. Jag vet inte, men det var bara en fundering.

    Att powerwalka borde vara helt ok när du känner dig ok. Jag tar inga promenader alls än så länge men det beror inte på operationen utan på obehaget med urinröret.

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder