• Anonym (Kaffedraken)

    Spruta i munnen.. TIPS!

    Jag är nyfiken på o testa hur det är o låta pojkvännen spruta i munnen. Har ni några användbara tips? Vilken ställning ska man ha? Svälja? Spotta ut? Hur känns det?

    Gillar o få sprutet i ansiktet o så, det är sjukt upphetsande.. tror jag kommer gilla känslan av detta med, men är ändå osäker. det är ju nåt helt nytt liksom!

    Ge mig tips, både killar o tjejer!! :-S

  • Svar på tråden Spruta i munnen.. TIPS!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Har inget direkt tips men be killen att förvarna lite innan han sprutar, det tycker jag känns bäst....tycker själv det är grymt hett att få det i munnen...och svälja;)

    Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)

    jag har märkt att ju mer du gillar killen desto bättre går det att svälja...;) har inte heller direkt några tips...men ja en förvarning kan vara bra om du inte är van...

  • Anonym (Kaffedraken)

    okej, ja det kan nog vara bra

    men hur känns det liksom? känns som det skulle komma massor, fast en sats är ju inte särskilt "stor" egentligen..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Anonym (nyfiken) skrev 2009-01-14 20:03:18 följande:


    men hur känns det liksom? känns som det skulle komma massor, fast en sats är ju inte särskilt "stor" egentligen..
    Satsen är inte så stor, men det mesta av volymen i din mun tas väl upp av kuken.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja kan säga att jag jorde de nyss för ett inte så långt tag sen. De ja tyckte va värst var slemmigheten och att de va svårt att få bort de ifrån munnen. Vart som en hinna typ=b
    Men annars var de hur sjukt "hot" som helst. Min sambo vart välldigt glad överraskad att ja fortsatte när han varna mig att nu kommer de snart=)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tips, att inte öppna munnen när han kommer, låg kuken va i munnen o svälj, för kommer spermier i kontakt med syre, smakar de lite o luktar!

  • Anonym (Kaffedraken)

    mitt tips är att inte ta det i munnen om han inte fått utlösning på länge, inte alls lika trevligt som en ny, fräsch sats.

  • Anonym (Kaffedraken)

    funderar på samma sak tycker det verkar intressant att prova men är rädd att jag ska tycka det är äckligt å spy eller nå

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har varit tillsammans med min man i 30 år och har aldrig tagit de i min mun skulle aldrig i hela mitt liv få de för mig.Då hade jag kräkt ner hela sängen.
    Och en sak som jag har tänkt på.Att ungarna är så goa.

Svar på tråden Spruta i munnen.. TIPS!