• MikPel
    Äldre 5 Feb 13:17
    2993 visningar
    56 svar
    56
    2993

    swinger

    Ja är det ok att personal inom barn omsorg sysslar med att besöka swingersklubbar och/eller BDSM klubbar.

    Vad hade du gjort om du fått reda på att ditt barn hade en sådan dagisfröken?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden swinger
  • smooth­iz
    Äldre 6 Feb 20:08
    #41
    juzze skrev 2009-02-05 15:51:13 följande:
    "man är väl inga djur heller". Jasså är man inte? Röstade för övrigt självklart på att det är var och ens privatliv hur och med vilka man väljer att ha sex, så länge det inte skadar någon.Att tycka annat känns bara löjligt och fördömande.Det blir ju lite som att fråga "Om dina barns dagisfröken satt hemma och petade näsan, skulle du tycka det var olämpligt?"
    haha jag håller helt med.. att blanda in sexliv öfh i sitt jobb är olämpligt! (om det nu inte är vissa yrken som har med sex att göra på nått sätt ..) men vad har en människas sexliv att göra med hur den sköter sitt jobb, så länge den inte blandar in sitt privatliv med jobbet så är det väl verkligen inget att bli upprörd över?...Förvånad 
    grattis min lilla camilla som väntar TRILLINGAR! detta fixar du!
  • Äldre 6 Feb 21:17
    #42

    jag bryr mig inte alls om vad mitt barns förskolepersonal gör i sängen (eller ngn annanstans )
    Vad jag har för sexuella preferenser påverkar ju för det mesta inte arbetet

  • Äldre 6 Feb 21:18
    #43
    salta katten skrev 2009-02-06 21:17:11 följande:
    )Vad jag har för sexuella preferenser påverkar ju för det mesta inte arbetet
    jag menar ju inte just MITT sexliv utan att folks sexliv i allmänhet, för det mesta inte påverkar sättet att utföra arbetsuppgifterna
  • Äldre 7 Feb 08:39
    #44

    så länge hennes privatliv inte påverkar jobbet så ser jag inte varför jag ska bry mig.


    Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Äldre 7 Feb 08:42
    #45

    Öhh?! Vem har med det att göra? Får en förskollärare inte se på porrfilm heller då för att det är opassande? Undrar om man ens får ha sex?


    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Äldre 7 Feb 08:51
    #46

    det tillhör hans/hennes privatliv


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Äldre 7 Feb 09:39
    #47

    Det är deras privatliv. Så är det väl för alla, man har ett jobb, och när man går därifrån är man privat. Jag vet att gränsen är svår för en del att förstå. Jag jobbar själv som lärare och det finns föräldrar som på allvar TROR att jag helt lever privat på samma sätt som i skolan. Bara för att man har ett yrke där man jobbar med barn innebär det inte att man inte får göra annat på fritiden. Tycker man att detta som står i TS är fel, då är man lite ute och cyklar anser jag.

  • reboun­d
    Äldre 7 Feb 09:58
    #48

    Hade nog frågat henne om hon hade nån favorit klubb, har alltid velat besöka ett sånt ställe.

  • Äldre 8 Feb 19:32
    #49

    Det tillhör hans/hennes privatliv och påverkar inte förmågan att ta väl hand om mitt barn.

    Annat vore om h*n haft som hobby att göra nåt som skadar andra t ex.....


  • Äldre 8 Feb 21:58
    #50

    Jag hade blivit nyfiken om en lärare eller dagisfröken var aktiv med sådant men absolut inte ifrågasätt henne/honom.

  • Wassil skrev 2009-02-05 15:47:18 följande:


    Man är väl inga djur heler?
    Jo. Människan är ett djur faktikst. Vi råkar bara vara ett djur med tummar och stora hjärnor.
  • Äldre 9 Feb 21:26
    #52

    Låt 'na hade jag sagt.

  • Gotlan­dstöse­n
    Äldre 9 Feb 23:06
    #53

    ja det är ju hans/hennes privatliv som ingen har att göra med egentligen och som förhoppningsvis inte påverkar hans eller hennes jobb! MEN...jag hade nog dragit mig undan lite från den personen i fortsättningen.

  • Äldre 10 Feb 08:22
    #54
    Svar på #53
    Det smittar inte....
  • Äldre 13 Feb 14:40
    #55

    Så länge det är en bra fröken så spelar det ingen som helst roll. Det är knappast någon brottslighet hon ägnar sig åt. Skulle vara annorlunda om hon våldförde sig på småpojkar på sin fritid liksom.

  • NenneN
    Äldre 13 Feb 19:26
    #56

    Ah, de får ju givetvis göra vad de vill , det behöver ju inte påverka deras jobb.

Svar på tråden swinger