• Anonym (tjockis)

    Tänder du på tjocka/mulliga kvinnor?

    Jag läste någonstans att många män tänder på tjocka/mulliga kvinnor, men att väldigt få vågader erkänna det öppet.


    Därför undrar jag nu; tänder du på tjocka/mulliga kvinnor och vågar du erkänna det öppet?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-04 17:43
    Några av er tycker att det är svårt att veta vad jag menar med mullig/tjock.

    Vad jag menar är helt enkelt båda delarna. Både mulliga kvinnor och tjocka kvinnor.
    Tänder du på någon av dem så bör ditt svar vara ja.
  • Svar på tråden Tänder du på tjocka/mulliga kvinnor?
  • Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-03-06 09:26:17 följande:
    Jo, klart man blir kär i och tänd på en person! Men jag tolkade frågan som om man blir tänd på själva utseendet/kroppshyddan som sådan och inte personen. Men jag menar kvinnor som väger långt över 100 också, det är svårt att veta vilka ts menar.
    Okej, då tolkar vi nog frågan lite olika. :) Jag tolkade den typ mer...."Skulle du tända på en tjej/kvinna trotts att hon är mullig/tjock?" och du tolkade den mer "Tänder du på mulliga/tjokca tjejer?" Kort och gott. Det bli rju två olika infallsvinklar. Helt klart. ;)

    I rest my case. Men ur ditt perspektiv kan jag nog delvis hålla med dig.
  • Anna Paulita

    Märker också att jag skriver illa, hoppas du förstår mitt inlägg ändå. ;)

  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2009-03-06 07:09:14 följande:
    Nej, jag menar att de som VERKLIGEN tänder på osunda kvinnor har en förkärlek för de svagare på samma sätt som vissa tänder på barn eller undergivna och svaga. Vissa kanske tänder av rent självplågeri där de vill bli dominera eller bli dominerade, etc.
    Du menar alltså att någon som är sexuellt undegiven och mår bra av det och tänder på det är osund?? Varför är denna person usund?

    Är alla mulliga osunda? Du vet om att människor kommer i lite olika former hoppas jag?? Jag själv är inte ens nästan snygg när när jag är smal, ser helt sjuk ut helt ärligt och har inga planer på att se så sjuk ut igen.

    Nu säger jag inte att all min övervikt är sund, 10 kg skall bort för jag inte trivs med dom.

    Hur kan du ens jämföra pedofili med att vara ug i sängkammaren?? Antar att homosexuella också är svaga människor i din värld eller hur drar du gränserna för vad som är sjukt och osunt och vad som är "normalt" och okej?
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2009-03-06 12:09:18 följande:
    Du menar alltså att någon som är sexuellt undegiven och mår bra av det och tänder på det är osund?? Varför är denna person usund? Är alla mulliga osunda? Du vet om att människor kommer i lite olika former hoppas jag?? Jag själv är inte ens nästan snygg när när jag är smal, ser helt sjuk ut helt ärligt och har inga planer på att se så sjuk ut igen. Nu säger jag inte att all min övervikt är sund, 10 kg skall bort för jag inte trivs med dom. Hur kan du ens jämföra pedofili med att vara ug i sängkammaren?? Antar att homosexuella också är svaga människor i din värld eller hur drar du gränserna för vad som är sjukt och osunt och vad som är "normalt" och okej?
    Det är osunt när man verkligen inte har respekt för den andre, när det alltså inte bara är ett rollspel.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2009-03-06 12:11:04 följande:
    Det är osunt när man verkligen inte har respekt för den andre, när det alltså inte bara är ett rollspel.
    Absolut det håller jag med dig om.. det är högst osund och egentligen ganska destruktivt att sätta sig i den sitsen. Ja kan bara tala om egen erfarenhet här, men så har jag levt, fast jag var den utan respekt, som ansåg att män vara något slags lägre stående varelser.

    Tur att åren går och man alltid kan utvecklas som människa säger jag bara. Högst osund åsikt.
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • swema

    Ja jag gillar tjocka kvinnor och smala kvinnor!
    Det viktiga är att jag känner en attraktion och känner att vi gör det tillsammans.
    En kvinna som ger sig hän är mer upphetsande än en kvinna som inte visar att hon njuter......
    Men former på en kvinna är nog att föredra.

  • Anonym (Fet & sexig)

    JA, det finns faktiskt många män som tänder på STORA kvinnor.
    killar som är unga,medelålders,äldre,korta,långa,smala,vältränade,mulliga,tjocka...
    Jag trodde inte att det fanns så många som tänder på feta tjejer men nu vet jag det eftersom jag ständigt får beundrande mail från killar som sett mig på nätet
    (ja, jag visar upp mina enorma former på nätet-framför allt för att visa att det finns ett alternativ till dagens skönhetsideal)

    Det är så synd att det bara är det smala,silikonbröst idealet som ska gälla i samhället...
    Tänk så många tjejer som har koplex över sina kroppar, antingen är man för fet,för smal,för plattbröstad,har ful näsa eller har tunnt stripigt hår!
    Alla ska fösas in i rådande skönhetsideal och se likadana ut-vad tråkigt!!

    Man kan faktiskt vara supersexig även om man är helt utan former eller i det här fallet fet!
    Tycker att det är trist att en del människor nedvärderar de som ser annorlunda ut/faller utanför ramarna.
    Ni måste verkligen ha problem med er själva.

  • Frk Svår

    Men vad är tjock/mullig? Ja, jag är överviktig enligt BMI och jag väger väl kanske 10 kg för mycket men har inte haft några problem att hitta män som tänder på mig. OK, jag väger inte 150 kilo men jag är inte trådsmal heller.

  • Lorelei

    Jag gör som La Lola och tar mig friheten att svara åt min man...

    Vi hade inte varit gifta om han inte hade tänt på mig... vi hade inte varit tillsammans alls om han inte hade tänt på mig! Och han hade då kunnat få både smalare och snyggare tjejer än den han har Vi började dessutom som sk KK så någon form av attraktion fanns ju där redan innan vi kom på att vi faktiskt var gjorda för varandra Han har ratat erbjudanden från riktiga "bombnedslag" för min skull redan innan vi blev tillsammans. Frågar man honom så säger han "nej, jag tänder inte på dig för att du är mullig/överviktig... jag tänder på dig oavsett om du är smal eller överviktig... jag tänder på dig för att du är du."

  • La Lola
    Frk Svår skrev 2009-03-06 13:47:09 följande:
    Men vad är tjock/mullig? Ja, jag är överviktig enligt BMI och jag väger väl kanske 10 kg för mycket men har inte haft några problem att hitta män som tänder på mig. OK, jag väger inte 150 kilo men jag är inte trådsmal heller.
    Ja jag brukar oxå undra samma sak i såna här trådar....

    Enligt BMI har jag fetma.
    O visst är jag tjock men inte jättestor...o det verkar vara "jättestor" tråden handlar om?
    *mamma till Alma 8 år, BF med nr 2; 10 mars.
Svar på tråden Tänder du på tjocka/mulliga kvinnor?