• Mymlan­B
    Äldre 4 Mar 13:53
    12613 visningar
    66 svar
    66
    12613

    Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**

    Hallå!

    Jag har bestämt mig för att ta ett samlat grepp om min tros-situation! Jag skäms nämligen... och stackars min man

    Jag gillar:
    Typ hipster-modell eller liknande (inga string eller annat obekvämt)
    Den "sportiga"-stilen - snarare än spets

    Så vilka tycker du är bäst och varför? Tipsa mig innan jag går ut och bränner massor med slantar på dåliga trosor och ser lika taskig ut igen om ett år

    hej hej
    Mymlan

  • Svar på tråden Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**
  • Pingu3­2
    Äldre 4 Mar 14:01
    #1

    för det första är trosor färskvara. Ja inte så att du behöver köpa nya varje vecka men räkna inte med att de är fräscha efter 1 år. Inte om de tvättas 52 gånger ialla fall. Jag har provat måååånga trosor i mina dagar. Och tro det eller ej jag hittade några väldigt bra på kapp ahl av alla ställen. Där har jag köpt trosor någon gång förut men de har inte varit av någon vidare kvalitet eller passform men dessa var så bra!

    Hipstersmodell
    Prisvärda (69
    håller formen

    ta två betala för tre. eller nej ta tre betala för två var det ju..

  • Äldre 4 Mar 14:22
    #2

    Du får väll sälja dom gamla ska tydligen finnas en marknad för smutsiga trosor


    Man ska inte va så jävla rädd för att drunkna så man inte ser land i sikte....
  • Äldre 4 Mar 14:34
    #3

    Lägger till favoriter! Slängde nämligen ut nästan hela min sunkiga samling bara häromdan och vill gärna fylla på med nya fräsha!

  • Mymlan­B
    Äldre 4 Mar 14:38
    #4

    Haha ! Det var en variant jag inte hade tänkt på... Såg en annons på Blocket för ett tag sedan om en man som ville köpa välanvända, utslitna kvinnoskor - helst pumps. Kanske ska ringa honom och kolla om han är intresserad!
    Nåväl
    Kappahl - 69 spänn - dom ska jag kolla in. Men allvarligt - kan man inte kräva att de ska hålla sig ett år? Jag har två par Calvin Klein - i något slags satin/bomullstyg. De är två år gamla och ser fortfarande helt okej ut. Men de var ju dyrare såklart. Andra ser ju som du säger tok-sunkiga ut direkt. Men jag betalar gärna mer - om jag vet att de håller!
    Ska kolla in de på Kappahl. Hoppas att de passar mig.
    Några fler tips?

  • Äldre 4 Mar 14:42
    #5

    Jag älskar Hipters av märket New Body.
    Fick utav syrran i julklapp... Vet ej pris . Men däremot köpte hon dom utav en mamma till en pojke som spelade ishockey. (dom sålde för att få in pengar till laget s as )

    Så kolla runt i din närhet och se om nån av dina kompisars, syskons respektive har nån som säljer

  • Äldre 4 Mar 14:43
    #6

    Sloggis trosor 'hothips' är jättebra. De har laserskurna kanter och syns inte under kläderna. Är dock lite dyrare, 99 kr för ett par.

  • Äldre 4 Mar 14:44
    #7

    Lindex hade iallafall förut 3 par för 129 kr, svarta eller vita, i bomull med liten spetsresårkant. Finns olika modeller och de jag provat har varit bekväma och hållbara.

  • Mymlan­B
    Äldre 4 Mar 19:38
    #8

    Tack för alla tips - nu ska jag ut och shoppa.

  • Nyfike­n gul
    Äldre 4 Mar 23:53
    #9

    mitt tips oavsett vilken trosa du väljer: Välj märkestrosor!

    Det ÄR skillnad på 69 kronor och 69 kronor.

    69 kronor för ´3-pack på Oves Lada (typ outlet) är rejält sunkiga och urtvättade efter 25 tvättar.

    69 kronor för ETT par trosor från typ Ella May är slitstarka och tamigfan omöjliga att sunka ner...

    och gör som jag: Använd menstrosor! Då slipper du sunka ner hela troslådan. Ha 4-5 par trosor som du använder endast under mensen så är dina vanliga trosor fräscha och trevliga längre.


    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Äldre 4 Mar 23:58
    #10

    Min fru tycker jag är lite knasig, för jag gillar inte spets och string och sånt som annars kanske anses "sexigt". Jag tycker bättre om boxer/hipster och gärna i vanlig bomull... helst vanliga vita eller svarta... ;)

    Den här modellen har hon och de tycker jag är snygga!

    www.rktextil.se/b/hipster-trosor-stor.jpg

Svar på tråden Dina bästa trosor? **tipsa mig - människan med dom sunkigaste trosorna i Sverige**