• NiKe05­07
    Äldre 13 Mar 21:35
    16180 visningar
    8 svar
    8
    16180

    Väska med hjul (Resväska) för barn

    skulle vilja få lite tips på vart man kan få tag på en sån väska?
    Min dotter har en, en man drar upp och drar efter sig samtidigt som det är en ryggsäck.
    vi köpte den på Kappahl, verkar omöjligt att få tag på ngt fint till min pojke nu.
    Har kollat lite på nätet men hittar inget vidare.. antingen är dom jätte,jättedyra eller är det ngt annat.

    hade behövt lite tips då vi ska åka nästa helg och hade velat ha en sån till honom.
    Har kollat maxi, coop, ja det mesta.. men allt som funnits är slut =(
    Så därför behöver jag lite tips nu =)

  • Svar på tråden Väska med hjul (Resväska) för barn
  • Alice2­004
    Äldre 13 Mar 21:46
    #1

    Var bor ni köpte en sådan ryggsäcksdragväska igår till min dotter på Klippet här i Norrköping för 149.kr kanske lite långsökt vet ju inte var ni bor.

  • NiKe05­07
    Äldre 13 Mar 23:22
    #2
    Svar på #1
    Vi bor i Blekinge, lite långt iväg =)
    Men dom har ingen webshop?
    va dom fina? Några motiv..?
    Man kanske hade kunat be dom skickat en??
  • Alice2­004
    Äldre 14 Mar 14:30
    #3

    Hej igen såg att deras hemsida www.klippet.org inte är färdig förrens i maj men jag har lagt in några bilder på väskan i min bildmapp på min sida denna är ju lila och rosa men det fanns även en blå.

  • Ittise­n
    Äldre 14 Mar 14:34
    #4

    Jag köpte på Coop i Burlöv för ett par veckor sedan, men det är ju också lite långt bort...

  • NiKe05­07
    Äldre 14 Mar 15:33
    #5
    Svar på #3
    ska ta och ringa till dom och kolla vad en frakt skulle kosta.
    Jag va inne på din sida men jag hittade inga bilder..? kanske missade det.. förstår mig inte på denna sidan längre känns det som
  • NiKe05­07
    Äldre 14 Mar 15:35
    #6
    Svar på #4
    jo, jag hittade oxå en på coop för ett par veckor sen.. som dom annonserade i sitt blad.. men coop här hemma fick tydligen inte in några...? dumt att annonsera då.. men, men..
    sen ligger ju inte coop i närheten här heller sen så jag kunde inte åka någon annanstans.. =(
  • Äldre 14 Mar 18:31
    #7

    kolla : www.giraffo.se
    www.hikmet.se och www.lekmer.se
    www.inreda.com och ww.busigt.se kan också ha.
    Jag köpte våra på barnens hus. Vanliga leksaksaffärer, åhlens och H&m har jag också sett på.

  • Cocaro­la
    Äldre 14 Mar 21:52
    #8

    Mina barn har varsin Samsonite djur-dra-väska (pingvin resp. sköldpadda) som har hållit väldigt bra under flera år. De är ganska dyra dock.

    Har sett en jättecool resväska för små barn som heter Trunki. Det ser ut som en liten hård resväska med hjul och barnet kan dra den själv, men kan också sitta på väskan medan en vuxen drar! Finns på nätet, kostar 300 kr samt en dyrare ko-modell.

Svar på tråden Väska med hjul (Resväska) för barn