• Anonym
    Äldre 18 Mar 10:13
    167086 visningar
    88 svar
    88
    167086

    Vi med män som har stora penisar!

    Hej, det här kanske är en svår fråga att besvara men hur gör man egentligen när man rider en man med en lång penis. Jag brukade älska att rida tidigare men jag har nu träffat en ny man som jag verkligen älskar. Problemet är bara att han är för stor för mig så när jag rider honom kan jag inte reglera detta. Antingen kommer han för långt så det gör ont eller så måste jag spänna benen och bara hålla mig på toppen (vilket är både jobbigt och går långsamt) eller Ligga på honom och gnida mig långsamt (again, långsamt). Om han hjälper till går det naturligtvis men för en gångs skull skulle jag vilja att han bara låg där så att jag kunde göra allt jobb lika som jag kunde förut. Andra ställningar brukar gå bra då han är bättre på att veta hur djupt han kan gå, men jag är kass på det.

    Hur gör ni med stora killar, går det att lägga en kudde eller någonting mellan, jag behöver det där studset när man kommer hela vägen ner så att man kan ha sex snabbt.

  • Svar på tråden Vi med män som har stora penisar!
  • Äldre 2 Nov 14:37
    #71

    kudde är hur bra som helst om man vill kunna rida hårt och liksom studsa upp...annars bara att luta framåt...

  • Anonym (lyxbe­kymmer­)
    Äldre 3 Nov 12:56
    #72

    Vilka lyxproblem! Tänk på oss som inte får prova anpassa oss till för stora utan för små saker.

  • znodda­s
    Äldre 3 Nov 13:22
    #73

    Varför alltid hålla er till sängen? Pröva att rida honom i en fotölj eller på en stol tex Då kan du reglera hur djupt han kommer samtidigt som du kan öka takten lite.. Jag har en bamse här hemma också men jag har snarare inte ont utav att han kommer för djupt då jag tycker det är skönt ju djupare han kommer (smärtsamt ljuvt :P)..
    Pröva flera olika ställen istället för enbart sängen.. Annars kanske du kan sätta knäna på kuddar som ligger på var sida om honom så du kommer upp en bit? Allt är värt att prövas på! Lycka till! 

  • Anonym
    Äldre 3 Nov 22:46
    #74

    Köp en fjädrad knullstol så var det problemet löst.

  • Anonym (Rebec­ca)
    Äldre 9 Nov 11:09
    #75

    Ja det är ju inte så lätt att trolla bort lite av hans storlek på penis precis. Min sambo har både grov och lång.
    Grovleken är inget större problem utom om vi vill ha analsex. Då måste han ta det v ä l d i g t sakta i början när den ska in. Annars gör det fruktansvärt ont som kramp ungefär.
    Vaginalt gör längden att vi ibland får undvika djupstötar, fast det beror en del på när i menscykeln jag är. Ibland är livmodertappen överkänslig och ibland går det bra även om han bottnar. Sen gäller det att jag hinner bli riktigt k*t först också såklart Skrattande
    Vi kör alla ställningar utom doggy. Av någon anledning är den ofta obehaglig.
    Oralt kommer kanske halva in (även om jag är stor i käften Flört ) Fast det får räcka. Tror inte deap-throat är vår grej.
     

  • Äldre 9 Nov 13:36
    #76
    Vaginalt gör längden att vi ibland får undvika djupstötar, fast det beror en del på när i menscykeln jag är. Ibland är livmodertappen överkänslig och ibland går det bra även om han bottnar.  
    Har aldrig reflekterat över att det är menscykeln det beror på att det ibland inte känns alls och ibland känns som om man bara víll skrika (dock inte så ofta).
  • Anonym (me)
    Äldre 23 Jun 23:26
    #77
    Anonym skrev 2009-03-20 09:45:29 följande:
    mhmm det är ungefär som jag då, kommer det fram något knep så får vi dela med oss. =P
    har inte läst alla inlägg ännu, men bra knep är att du svankar när du rider honom, då kommer han inte lika långt in.
  • Anonym
    Äldre 24 Jun 00:55
    #78

    Förskärare och sytråd kanske? Glöm inte och elda nålen :p

  • Eldvak­t
    Äldre 24 Jun 07:35
    #79

    Om han ligger i sängen nära kanten, du har ena foten i golvet och andra i sängen. Alltså inget knästående utan fotsulorna ska ta vikten. Blir lättare att reglera hastighet och djup i den ställningen tycker jag. Att du behöver träna lårmusklerna är tyvärr inget jag kan hjälpa dig med ;). Lycka till.

  • Anonym (Ungtj­ej)
    Äldre 15 Jul 01:30
    #80

    Åh jag vill så gärna ha hårt sex med en riktigt stor kuk. Tanken på det gör mig så otroligt kåt. Ni borde inte klaga! Jag har inte ens hittat en man med stor kuk :(

  • Äldre 15 Jul 02:26
    #84

    Här var det livat Förvånad


    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Äldre 16 Jul 03:31
    #82

    Stolar/fotöljer är det absolut bästa. Det funkar iallafall för oss, han har en kuk på en bra bit över 20 cm.

  • Anonym
    Äldre 16 Jul 04:31
    #83

    Kan han inte hålla några fingrar runt den, längst ner, så att han inte kommer in så djupt? Alt. en kukring?

  • Anonym (30 cm)
    Äldre 2 May 06:09
    #84

    Som föregående text ja brukar ta tag runt kuken vid roten då försvinner det en decimeter typ . Äre nån av er tjejer hår i tråden som tar 30 cm ;)???

  • Anonym (lyxbe­kymmer­)
    Äldre 8 May 14:56
    #85
    Anonym (30 cm) skrev 2014-05-02 06:09:43 följande:
    Som föregående text ja brukar ta tag runt kuken vid roten då försvinner det en decimeter typ . Äre nån av er tjejer hår i tråden som tar 30 cm ;)???

    Om det fanns på riktigt skulle jag nog kunna....
  • Anonym (30 cm)
    Äldre 8 May 22:30
    #86

    Menar du att du skulle de ?? Ja har då aldrig fått in hela kuken i en fitta !!!

  • Anonym (lyxbe­kymmer­)
    Äldre 20 May 13:48
    #87

    nog fixar jag det.....:)

  • Anonym (Nååå)
    Äldre 21 May 01:44
    #88
    Anonym (Ungtjej) skrev 2012-07-15 01:30:40 följande:
    Åh jag vill så gärna ha hårt sex med en riktigt stor kuk. Tanken på det gör mig så otroligt kåt. Ni borde inte klaga! Jag har inte ens hittat en man med stor kuk :(

    vad är en stor kuk då ??? Min är 23 * 17 ;) är det stort för dej tro??
Svar på tråden Vi med män som har stora penisar!