• LaFontaine

    Träffat underbar man som inte ammats. Måste jag lämna honom?

    Snälla, snälla, hjälp mig!

    Jag har träffat en helt underbar man, snygg och snäll och smart, allt jag nånsin kunnat önska mig! Igår kom det fram att hans mamma gav honom ERSÄTTNING! Nu bara gråter jag hela tiden. Vad ska jag göra nu? Jag har ju lärt mig här på fl att man blir jättekonstig, psykiskt störd och massmördade om man inte ammas. Och så har han inte blivit det.

    Snälla, snälla, snälla, vad gör jag nu? Innerst inne vet jag att jag måste lämna honom, men jag vill ju helst lösa det på annat sätt. Kan man kanske tvångsmata honom nu i vuxen ålder? Frågorna är som sagt många och svaren få...

    Snälla, hjälp mig ur allt gråtande!

  • Svar på tråden Träffat underbar man som inte ammats. Måste jag lämna honom?
  • goabarn77
    LaFontaine skrev 2009-04-13 22:50:23 följande:
    Snälla, snälla, hjälp mig!Jag har träffat en helt underbar man, snygg och snäll och smart, allt jag nånsin kunnat önska mig! Igår kom det fram att hans mamma gav honom ERSÄTTNING! Nu bara gråter jag hela tiden. Vad ska jag göra nu? Jag har ju lärt mig här på fl att man blir jättekonstig, psykiskt störd och massmördade om man inte ammas. Och så har han inte blivit det.Snälla, snälla, snälla, vad gör jag nu? Innerst inne vet jag att jag måste lämna honom, men jag vill ju helst lösa det på annat sätt. Kan man kanske tvångsmata honom nu i vuxen ålder? Frågorna är som sagt många och svaren få...Snälla, hjälp mig ur allt gråtande!
    Hemskt ledsen att behöva säga det, men att lämna honom är enda alternativet.
  • Tecken

    Nej, alltså, det är ju aldrig för sent för att bli ammad

  • LaFontaine
    Tecken skrev 2009-04-13 22:52:33 följande:
    Nej, alltså, det är ju aldrig för sent för att bli ammad
    Har du ett bra nummer till nån som kan ställa upp?
  • Tecken
    LaFontaine skrev 2009-04-13 22:53:06 följande:
    Har du ett bra nummer till nån som kan ställa upp?
    Det måste ju vara någon som verkligen älskar honom... *hint-hint*
  • Maijsan

    Nänä!!

    Chilla nu... Det är aldrig för sent att få en bra barndom..

    Amma honom, till att börja med, var 3:dje timme... Dygnet runt! Sen trappar du ner till 4 h... Och sen trappar du ner vart eftersom...
    Dra ut tiden för nertrappning ett år ungefär..

    Voilá!!!

  • Girlinthecity

    USCH att du ens umgås med sånna! Själv kan jag ju tycka att det är konstigt att han ens överlevt till vuxen ålder!

    HAHA, roligaste tråden på länge!

  • Maijsan

    Glömde ju...

    Får gubben abstinens efter amningen.. 12-stegsmetoden funkar på allt!

    Annars lämnar du in honom till Anna Wahlgren...

  • Fluff tomten

    Nä, han är redan förlorad. Jag skulle sätta ut honom till vargarna så att han inte blir en samhällsfara.

  • LaFontaine

    Men hörrni, om jag ska kunna amma honom måste jag ju först skaffa barn och jag kan ju inte skaffa barn med en karl som inte ammats, eller hur? Hur förstörda blir inte de ungarna liksom...

    Så, frågan återstår, vem vill amma en snygg 37-åring?

  • LaFontaine

    Fluff tomten skrev 2009-04-13 22:58:31 följande:


    Nä, han är redan förlorad. Jag skulle sätta ut honom till vargarna så att han inte blir en samhällsfara.
    Det är så illa va... Shit alltså, vilken jäkla otur jag har här i livet!
Svar på tråden Träffat underbar man som inte ammats. Måste jag lämna honom?